لوله پلی اتیلن سایز ۲۰

لوله ی پلی اتیلن سایز 20 دومین سایز از لوله های پلی اتیلن است که برای ابیاری های قطره ای و ابیاری بارانی استفاده میشود. لوله های پلی اتیلن در سایز های ۱۶ و ۲۰ به صورت کلافی جمع میشوند و در متراژ ۲۰۰ و ۴۰۰ متری کلاف میشوند. هر دوی این لوله ها به دلیل قطره کم در فشار های ۱۲بار ۱۶ بار تولید میشوند.

لوله پلی اتیلن 20

لوله های پلی اتیلن امروزه یکی از پر فروش ترین لوله های حال حاضر در بازار است. این لوله ها دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در مقایسه با قیمت این نوع لوله ها بسیار مقرون به صرفه است. این لوله ها در سایز های ۱۶ تا ۲۵۰۰ تولید میشود و فشار های باری انها ۴ تا ۲۰ بار فشار است.

لوله پلی اتیلن سایز 20

تمامی لوله های پلی اتیلن در سه نوع مواد اولیه تولید میشود که از پرفروش ترین مواد اولیه ان موادPE100 است این نوع مواد از وزن بسیار سبکی برخوردار است اما مقاومت این لوله ها که با این مواد ساخته شده است بسیار بالا است دومین مواد ساخت لوله های پلی اتیلن موادPE80 است این مواد نسبت به مواد PE100 از وزن بیشتری برخوردار است همچنین تحمل فشار ان بیشتر است و قیمت ان مقداری تفاوت دارد اخرین مواد موادPE63است این نوع مواد امروزه منسوخ شده است به این دلیل که قیمت این لوله ها بسیار بالا است و کیفیت مناسبی ندارد.

مواد پلی اتیلن

موادی که لوله ها از انها تولید میشود مواد اولیه پلی اتیلن با همان HDPE است. که برای ساخت لوله های دوجداره با همان لوله های کاروگیت نیز کاربرد دارد. از مواد پلی اتیلن تنها برای ساخت لوله ها استفاده نمیشود بلکه از ان برای ساخت اتصالات لوله ها و ساخت دریچه های منهول پلی اتیلن نیز استفاده میشود. دریچه های پلی اتیلن نیز دارای مقاومت بسیار عالی در برابر فشار است. این بدین معناست که مواد HDPE از بهترین مواد های موجود در بازار است.

برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت قیمت های بروز لطفا تماس بگیرید شرکت منهول سنتر اماده پاسخگویی به صروت 24 ساعته به مشتری های عزیز میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید