لوله پلی اتیل سایز 16 درجه دو برای مصارفی استفاده میشود که حساس نیستند این لوله ها به صورت غیر استاندارد تولید میشوند به همین دلیل است که از قیمت بسیار پایین تری نسبت به لوله ها استاندارد برخوردار هستند. اگر چه این لوله ها از ویژگی های کمتری نسبت به نوع اول خود برخوردار هستند اما بازهم لوله هایی قابل اطمینان و به صرفه هستند شما میتوانید این لوله ها را در تمامی سایز های استاندارد تهیه فرمایید و همچنین امکان تولید لوله ها به صورت سفارشی نیز وجود دارد. توجه داشته باشید بر روی این لوله ها هیچگونه نوشته و مهر استانداری وجود ندارد اما برخی از افراد سودجو همین لوله ها را نیز با نوشته های مختلف به نام لوله های استاندارد و درجه یک به فروش میرسانند.

لوله پلی اتیلن سایز 16 درجه دو

این لوله ها از مواد اولیه پلی اتیلن که همان HDPE است تولید میشوند از این مواد برای تولید لوله های کاروگیت که کمک بسیار زیادی به سیستم های زیر زمینی کرده است نیز استفاده میشود همچنین شاهد تولید درب های منهول نیز هستیم که از پلی اتیلن ها برای ساخت کمک میگیرند. امروزه پلی اتیلن ها کاربرد های بسیار زیادی دارند و برای تولید انواع ابزار ها و تجهیزات از آنها استفاده میشود توجه داشته باشید که با ترکیب این مواد اولیه و با دیگر مواد میتوان به مقاومت بالایی دست یافت پس درنتیجه تنها به PE برای ساخت لوازم متکی نخواهند بود و میتوان از دیگر مواد برای مقاوم تر شدن استفاده کرد.

لوله پلی اتیلن سایز 16

کاربرد لوله 16 غیر استاندارد درجه دو

درکل کاربرد اصلی لوله های 16 پلی اتیلن برای آبرسانی و آبیاری قطره ای است که بیشتر باغ ها و باغچه ها و حتی بالکن ها به آن نیاز دارند زیرا تمامی گیاهان نیاز به آبیاری دقیق و اصولی دارند و اگر این کار به درستی و زمان بندی دقیق انجام نشود جلوی رشد گیاه گرفته میشود. از این لوله ها که به صورت درجه 2 تولید میشود برای کابل کشی نیز استفاده میشود و دقیقا یکی از کاربرد های اصلی لوله پلی اتیلن سایز 16 درجه 2 همین است زیرا اصلا فشاری از درون لوله را تهدید نمیکند پس چه نیازی به لوله های گران و استاندارد است؟ اما پیشنهاد میکنیم برای عبور آب ها تا حدامکان از لوله های این مدلی استفاده نکنید زیرا در دراز مدت موجب آسیب رسیدن به لوله میشود. این لوله ها هم به صورت کلافی تولید میشود و هم در شاخته های 12 متری قابل تولید میباشند و کاربرد های آن را در ادامه مطلب خواهیم گفت.

لوله سایز 16 پلی اتیلن درجه دو کلافی

بیشتر لوله هایی که از جنس پلی اتیلن هستند به صورت کلافی تولید میشوند و از سایز 90 به بعد تنها میتوانید این نوع لوله را به صورت شاخه های 12 متری و یا 6 متری تهیه کنید. معمولا لوله ها در کلاف های 100 متری وجود هستند اما این سایز از لوله ها در اندازه های 200 تا 300 متری و یا حتی 400 متری هم موجود میباشند. دلیل تولید لوله ها به صورت کلافی جا به جایی و حمل و نقل آسان تر است و از همه مهمتر دیگر نیازی به استفاده از اتصالات و رابط ها نخواهید داشت و از نظر امنیت و کارایی این لوله ها بهتر عمل میکنند. نگران نباشد امکان برش این لوله ها وجود دارد برای مثال اگر لوله را 50 متر نیاز دارید میتوانید از کلاف 100 متری پنجاه متر آن را جدا کنید و یا اگر 150 متر لوله نیاز دارید میتوانید از کلاف 200 متری 15 متر برش دهید و استفاده کنید.

کاربرد لوله های کلافی سایز 16 میلیمتر پلی اتیلن

به صورت خلاصه و دقیق اگر میخواهید این لوله ها را در ارتفاع کار کنید و باید هعی به لوله زاویه بدید باید از لوله ها شاخه ای استفاده کنید زیرا مقدار انتعطافپذیری و حالت گیری لوله های کلافی بسیار کمتر است و ممکن است اصلا این لوله ها صاف درجای خود قرار نگیرند. لوله های شاخه ای بهتر در جای خود قرار میگیرند و راحت تر میتوان از آن استفاده کرد و تنها فرقی که با لوله های کلافی دارد این است که باید بعد از هر 12 متر از یک اتصال رابط برای وصل کردن لوله ها به یکدیگر استفاده کنید و تنها تفاوت این لوله ها همین است و از نظر مقاومت و جنس یکی هستند.

برای دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت حتی روز های تعطیل آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید