دریچه منهول نانوکامپوزیت D400 از مطمعن ترین و امن ترین دریچه هایی است که میتوانید از آن برای مصارف ترافیکی استفاده کنید. کلاس D400 باید همانند این دریچه ها بر روی آن نوشته شده باشد تا از ترافیکی بودن دریچه ها مطمعن شوید. توجه داشته باشید اگر دریچه های نانوکامپوزیت در کلاس D400 خریداری کنید از 5 سال ضمانت شکستگی برای دریچه های منهول برهرمند میشوید که اگر به هر دلیلی دریچه های شما آسیب دید یک دریچه جدید و نو جایگزین آن میشود.

دریچه منهول نانوکامپوزیت D400

تمامی دریچه ها منهول در کلاس D400 تولید میشوند اما آیا دریچه های دیگر همانند این دریچه ها واقعا تحمل فشار دارند؟ دریچه هایی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد های ملی و جهانی میباشد و همچنین دارای تاییده و تست فشار آزمایشگاه میباشند. برای دریچه های 40 تن آزمایشی که انجام داده شد دریچه روی 45 تن شروع به خم شدن کرد اما باز هم نشکست. به همین دلیل حد فشار متوسط برای این دریچه ها 40 تن گذاشته شد تا  درهنگام ضربه های خودرو نیز صدمه نبیند.

ابعاد دریچه های منهول D400 نانوکامپوزیت

این دریچه فقط در سایز ۶۰×۸۰تولید میشود. این نوع دریچه ها فقط در همین سایز به صورت چهارگوش تولید میشود. این دریچه ها بیشتر به صورت دایره ای تولید میشود زیرا دریچه های منهول دایره ای بسیار از دریچه های منهول چهار گوش بهتر است. این نوع دریچه ها به صورت ابرو تولید میوشد که به ان دریچه منهول نانوکامپوزیت D400 نیز میگویند.دریچه منهول نانو کامپوزیت در ابعاد و اندازه های مختلف ور تحمل بار های مختلف تولید می شود ک در این مطلب قصد داریم این دریچه ها را به شما معرفی کنیم. این دریچه ها در شکل دایرع در قطر ۲۰سانتی متر و۳۲/۵ سانتی و۶۰سانت و۸۰سانتی تولید میشود.

دریچه منهول نانوکامپوزیت D400

تحمل بار های دریچه منهول نانو کامپوزیت

این دریچه در کلاس های A15وb125وc250وD400 تولید میشود.

_ دریچه منهول نانو کامپوزیت A15:این دریچه تا 5تن فشار را تحمل می کند.

_ دریچه منهول نانو  _کامپوزیت b125:این دریچه تا 12,5تن فشار را تحمل می کند.

_ دریچه منهول نانو کامپوزیت c250:این دریچه تا 25تن فشار را تحمل می کند.

_ دریچه منهول نانو کامپوزیتd400:این دریچه تا 40تن فشار را تحمل می کند .

شما میتوانید برای دریافت قیمت های بروز و دقیق با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید