قاب و دریچه نانوکامپوزیت : همانطور که میدانید تمامی منهول ها و چاه ها نیازمند محافظت توسط دریچه های منهول هستند و میخواهیم به طور کلی بگویم که قاب و دریچه چیست و آیا در هنگام خرید باید هر دوی این محصولات را خریداری کنیم یا خیر؟ اول از همه باید بدانید که استفاده از درب ها بدون فریم یا همان قاب اصلا امکان پذیر نیست زیرا باعث سقوط دریچه ها در چاه میشود. اگر شما قبلا از دریچه ای استفاده کردید که درب آن دچار مشکل شده و یا بنا به دلایلی این درب ها دیگر وجود ندارد میتوانید از درب های خالی نیز استفاده کنید زیرا قاب ها هنوز در جای خود هستند و نیازی به تعویض قاب ها ندارید.

قاب و دریچه نانوکامپوزیت

آیا همه درب ها به یک نوع قاب و فریم میخورند؟ درب های نانوکامپوزیت طوری طراحی شدند که به تمامی قاب های موجود در بازار متصل میشوند اما باید از سایز آنها اطمینان حاصل کنید. نه آنقدر بزرگ باشد که باز و بسته کردن آن کار سختی شود و نه آنقدر کوچک باشد که به داخل منهول ها سقوط کند. پیشنهاد ما این است که حتما قبل از خرید عکس مورد نظر خود را به همراه یک وسیله اندازه گیری برای ما ارسال کنید تا متخصصین به صورت غیر حضوری شما را راهنمایی کنند و یا به صورت حضوری اقدام به خرید دریچه های نانوکامپوزیت کنید زیرا این درب ها دارای سایز های بسیار مختلفی هستند.

کلاس های تولید شده برای قاب های نانو کامپوزیت

قاب های نانوکامپوزیت در کلاس های پیاده رویی و ترافیکی تولید میشود که عبارتند از : A15 تحمل فشار این قاب ها تا 5 تن است و در پیاده رو از انها استفاده میشود.‌B125 تحمل این قاب ها تا 13 تن است و در پیاده رو از انها استفاده میشود.C250 تحمل فشار این قاب ها تا 30 تن است و در خیابان ها از ان استفاده میشود. D400 تحمل فشار این قاب ها تا 45 تن است و در اتوبان ها و خیابان ها از ان استفاده میشود. همانطور که متوجه شدید هم درب ها در کلاس های مختلف و هم قاب ها در کلاس های مختلف تولید میشود که یعنی اگر قاب ها در کلاس 25 تن خریداری شود درب ها نیز حتما باید در همین کلاس خریداری شود.

درب نانوکامپوزت

درب های نانوکامپوزیت بر روی قاب ها قرار میگیرد و باعث حفاظت از منهول ها و چاه ها میشود. این درب ها بروی طوقه ها که همان قاب است قفل میشود و باعث میشود که دریچه ها از جای خود تکان نخورد. این درب ها نیز در کلاس های مختلف تولید مشود که عبارتند از:

  1. class a15 : این نوع دریچه ها در پیاده رو ها استفاده میشود و تحمل ان تا زیر 5 تن است.
  2. class b125 : این دریچه ها معمولا در پیاده رو ها استفاده میشود وتحمل ان تا 13 تن است.
  3. class c250 : این نوع دریچه ها در کوچه ها و خیابان ها کم رفت امد استفاده میشود و تحمل ان تا 30 تن است.
  4. class d400 : این نوع دریچه ها در اتوبان ها و خیابان های پر رفت امد استفاده میشود و تحمل انها 45 تن است.
قاب و دریچه نانوکامپوزیت

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دریچه ها و قاب ها لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشری های عزیز هستیم با تشکر شرکت منهول سنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید