لوله کاروگیت سایز 315 : لوله کاروگیت سایز 12 اینچ یا همان لوله های دوجداره یک سایز بسیار مناسب با قیمت بسیار پایین است که به شما برای انتقال آب های سطحی و و کم فشار کمک میکند. این لوله ها به طوری طراحی شده اند که تمامی استاندارد های لازم برای انتقال سیالات را دارند. این لوله ها همانند دیگر لوله ها به دو صورت تولید میشود که بنا به درخواست شما این لوله ها به شما قیمت داده میشود. لوله های دوجداره همانطور که از نامش پیداست از دوجداره کاملا متفاوت تولید شده است و هر کدام از آنها برای انجام عملیاتی طراحی شده است.

لوله کاروگیت سایز 315

لوله کاروگیت سایز 315 به صورت شاخه های 6 متری تولید میشود که به همراه یک کوپلر پیوسته به لوله ها تولید میشود که طول آنها به 6.5 متر طول می‌رسد. این لوله ها با کوپلر هایی که دارد بهم متصل میشود و به همدیگر جوش میخورد. کوپلر ها نیز سایز های مختلفی دارد که همواره با لوله ها تولید میشود. کوپلر ها به منظور اتصالات راحت تر این لوله ها بر آنها قرار داده میشود توجه داشته باشید این کوپلر ها فقط لوله های کاروگیت را به هم متصل میکند.

لوله دوجداره سایز 12 اینچ

کوپلر ها برای اتصال دادن دو لوله یکدیگر تولید میشود که سایز 315 برای استفاده در لوله های سایز 315 کاروگیت تولید میشود. لوله های کاروگیت از سایز110 تولید میشود تا سایز 2500 که این لوله ها نیز به همراه همین کوپلر ها باید بهم متصل شود به همین دلیل این کوپلر ها در سایز های گفته شده تولید میشود. برای اتصال دادن این لوله های از انواع های دیگری نیز استفاده میشود .

لوله کاروگیت سایز 315
لوله کاروگیت در همدان

لوله های کاروگیت به صورت شاخه های 6 متری به صورت سبک و سنگین تولید میشود این لوله ها به همراه یک کوپلر تولید میشود که با هم 6/5 متر میشود.

ویژگی های لوله کاروگیت سایز 315

لوله های کاروگیت سایز 315 بسیار سبک است.

قیمت لوله کاروگیت سایز 315 نسبت به لوله های دیگر بسیار مقرون به صرفه است.

لوله های کاروگیت دارای انعطاف پذیری است که در نصب لوله ها کمک می‌کند .

جا به جایی لوله های کاروگیت بسیار راحت است بدلیل وزن پایین.

این لوله ها دارای عمر بسیاربالا است در صورت استفاده درست و صحیح.

لوله کاروگیت سایز 315 در برابر اسید ها و خورندگی‌ مقاوم است .

ساختار لوله کاروگیت سایز 315

لوله های کاروگیت سایز 315 همانند لوله های پلی اتیلن از مواد HDPE ساخته میشود. این مواد بسیار مواد مقاومی است از این مواد حتی برای ساخت دریچه های منهول نیز استفاده میشود که این دریچه ها نیز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. لوله های پلی اتیلن به صورت تک جداره تولید میشود ولی لوله های کاروگیت به صورت دوجداره تولید میشود نوع تولید این لوله ها و قالب های آنها با هم متفاوت است به همین دلیل این لوله ها کارایی آنها باهم متفاوت است. وزن لوله کاروگیت حتی از وزن لوله های پلی اتیلن نیز سبک تر است و قیمت آن نیز کمتر است نسبت به لوله های پلی اتیلن.

کاربرد لوله های کاروگیت سایز 315

لوله های پلی اتیلن برای انتقال آب های پر فشار نیز استفاده میشود زیرا در فشار های 16 بار و 20 بار تولید میشود. لوله های کاروگیت برای انتقال اب سطحی استفاده میشود و تحمل فشار 4 بار است. از این لوله ها برای درست کردن و ساختن منهول های کاروگیت ساخته میشود. از لوله های سایز بالا برای ساخت منهول ها و هندهول ها استفاده میشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق و بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی با شما هستیم با تشکر تیم منهول سنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید