دریچه منهول مربعی سایز 80 یکی از پر فروش ترین دریچه های منهول از جنس چدن است این دریچه ها در سایز های کوچکتر نیز تولید میشود. دریچه ها چدنی امروزه در دو نوع چدن خاکستری و چدن داکتیل تولید میشود . دریچه داکتیل از مواد نو و اصلی تولید میشود قیمت این نوع دریچه بالا است به این دلیل که این دریچه ها از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است. دریچه ها خاکستری از مواد غیر نو و متفرقه نیز تولید میشود که باعث میشود کمی قیمت دریچه ها تغییر کند و رو به پایین باشد. شما میتوانید بهترین قیمت ها را همین حالا با تماس با شرکت منهول سنتر دریافت نمایید و از مشاوره رایگان ما برای خرید بهرمند شوید.

دریچه منهول مربعی سایز 80

دریچه ها سایز 80 بیشتر برای استفاده در سیستم ها فاضلابی استفاده میشود این دریچه ها نیز برای سیستم ها زیر زمینی الکتریکی و مخابراتی استفاده میشود. دریچه های سایز 80 به صورت دایره ای و مربعی تولید میشود. این دریچه ها همانند دیگر دریچه ها در 3 کلاس مختلف تولید‌ میشود. کلاس پیاده رویی و کلاس ترافیکی و ترافیکی 40 تن. این کلاس ها هرکدام دارای کارایی خاصی است .دریچه های چدنی دارای ویژگی های منحصر به فرد است که عبارتند از:

  1. تحمل فشار بسیار بالا
  2. زیبایی و حفظ امنیت شهری
  3. حفظ مبلمان شهری
  4. قیمت مناسب
  5. عمربسیار طولانی در صورت استفاده صحیح
  6. امکان تولید در اشکال مختلف
دریچه منهول مربعی سایز 80

دریچه منهول چهارگوش 80 در 80

دریچه های منهول چهارگوش بهتر است یا دریچه های منهول گرد یا دایره ای؟ دریچه های منهول دایره ای برای حمل و نقل بسیار راحت تر است زیرا به راحتی قل میخورند و جا به جا میشود. اما در بعضی از جاها امکان استفاده از دریچه های دایره ای وجود ندارد و اینجاست که دریچه های منهول مربعی به کار می آید. یکی از بزرگترین ویژگی های دریچه های چدنی این است که میشود این دریچه هارا به شکل های مختلفی تولید میشود. دریچه های چدنی از کوچکترین سایز 20 تا بزرگترین سایز 1 متر تولید میشود . دریچه های منهول چدنی از طریق وزن به فروش می‌رسد هرچقدر وزن دریچه ها بیشتر باشد قیمت این دریچه ها بالا تر میرود.

دریچه منهول چدنی 80 در 80

روش تولید دریچه ها منهول به روش ریخته گری تولید میشود مواد چدن مذاب میشود و به داخل قالب های از پیش ساخته شده تولید میشود. بعد از ریخته شدن مواد به درون قالب ها بعد از آن آنها به کمک آب سرد و هوای خنک سرد میشود تا به خوبی خود را بگیرد و بعد از آن به انبار ها برده میشود تا به مقاومت نهایی برسد. دریچه ها قالب های از قبل ریخته شده در سایزهای استاندارد تولید میشود اما در تیراژ بالا می شد قالب سفارشی تولید کرد .

با تشکر از وقت شما میتوانید برای دریافت قیمت و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید