دریچه منهول پلاستیکی به دلیل وزن سبکی که دارد از محبوبیت خوبی برخوردار است و برای مکان هایی که درب آن زیاد باز و بسته میشوند بسیار کاربرد دارند و برای باز و بسته کردن آن نیازی به کمک ندارید زیرا به تنهایی میتوانید درب اصلی آن را جا به جا کنید. دریچه پلاستیکی سایز های مختلفی دارد که میتوانید آن ها را به صورت دایره ای و مربعی خریداری کنید باید توجه داشته باشید هرکدام از این سایز ها کاربرد های خاص خود را دارند که در ادامه مطلب به آن میپردازیم و کاربرد های آن را میگوییم. دریچه های فاضلاب باید به خوبی در برابر گاز های مخرب فاضلاب مقاومت داشته باشند که جنس پلاستیک دقیقا اینگونه است و به هیچ عنوان در برابر گاز های فاضلابی آسیب نمیبیند.

دریچه منهول پلاستیکی

  • دریچه های پلاستیکی وزن بسیار سبکی دارند اما این وزن سبک باعث پایین آمدن مقاومت آن نمیشود
  • این محصول را میتوانید در رنگ بندی های بسیار متنوع خریداری کنید
  • قیمت دریچه منهول پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه میباشد
  • اگر از این درب ها برای فاضلاب به درستی استفاده شود عمری بیشتر از 10 سال دارند
  • در کلاس های سنگین میتوانید بر روی فاکتور از ما ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت کنید
دریچه منهول پلاستیکی

دریچه منهول پلاستیکی b125

دریچه پلاستیکی را اکثر برای مکان ها و محل هایی استفاده میکنند که تردد و رفت آمد ترافیکی در آن صورن نمیگیرد کلاس B125 نیز به همین منظور طراحی شده است این کلاس مخصوص برای پیاده رو ها میباشد و به راحتی میتوانید از آن باخیال راحت در پیاده رو ها استفاده کنید. تحمل فشار این دریچه ها به صورت اسمی 12تن میباشد که در برخی از نمونه واقعی میباشد اما برای برخی دیگر تنها این تحمل به صورت اسمی است و تحمل فشار اصلی آن بسیار پایین تر از این حرفا میباشد. توجه داشته باشید که محصولاتی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد کامل میباشند و میتوانید به صورت حضوری و غیرحضوری این دریچه ها را تهیه کنید.

دریچه منهول پلاستیکی کلاس c250

این کلاس مخصوص برای مکان هایی تولید میشود که فشار ترافیکی به آنها وارد میشود برای مثال نیاز است از این درب ها برای چاه یا منهولی استفاده کنید که بیرون از پیاده رو است پس باید حتما از درب های پلاستیکی ترافیکی استفاده کنید. تحمل فشار این دریچه 25 تن میباشد و باز هم میتوان گفت این تحمل فشار به صورت اسمی برای این دریچه ها گفته شده است و تحمل فشار اصلی بسیار پایین تر از این عداد میباشد لطفا قبل از خرید حتما از فروشندگان ما مشاوره دریافت کنید تا بهترین خرید را از ما داشته باشید.

قیمت و مشخصات دریچه پلاستیکی

همیشه کلاس هایی که دریچه ها در آن تولید میشوند مقدار تحمل فشار آن را مشخص نمیکنند این دریچه ها تنها برای گرفتن استاندارد باید دریچه هایی در کلاس های مختلف تولید میکردند پس زیاد به کلاس تولید شده توجه نکنید و تحمل واقعی را از فروشنده به همراه تست فشار دریافت کنید. از دریچه های پلاستیکی میتوانید برای فاضلاب ها و مخابرات ها استفاده کنید و همچنین به دلیل نارسانایی قوی نیز میتوانید برای سیستم های زیرزمینی برق از آن استفاده بکنید. شما میتوانید رنگ های مختلفی را قبل از تولید به صورت سفارشی اضافه کنید همچنین میتوانید لوگو و برند تجاری خود را بر روی درب اصلی بنویسید قبل از خرید توجه داشته باشید درب اصلی را همراه با طوقه یا همان فریم خریداری کنید.

آیا دریچه منهول پلاستیک d400 تولید میشود؟

کلاس D400 از محبوب ترین ها بین دریچه ها میباشد که معنی این کلاس این است که دریچه ها باید تحمل فشاری تا 40 تن داشته باشند که بعید میدونم جنس پلاستیکی بتونه این حجم از فشار رو تحمل بکنه پس به دنبال آن نباشید و یا اگر هستید بدانید که این کلاس برای این محصول کاملا تقلبی بوده و وجود خارجی ندارد.این موقعیت را به دست افراد سودجو ندهید اصلا عقل خودتون رو قاضی قرار دهید چه محصولی از پلاستیک است که بتوانید این فشار را تحمل بکند تازه بعضی از فشار ها به دلیل نصب بد لحظه ای بوده و فشار نامتعارفی به دریچه وارد میکند.

لطفا برای دریافت قیمت تماس بگیرید.
09364553535
09120655882
09357893474

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • میرعلی نجفی
    دسامبر 24, 2023 7:12 ق.ظ

    سلام و درود میخواستم از دریچه پلاستیکی برای خیابان استفاده کنم آیا امکانش هست؟

  • دریچه های پلاستیکی مانند دیگر دریچه ها در کلاس های مختلفی تولید میشوند اما همیشه پیشنهاد ما دریچه ها قوی تری هستند برای مشاوره میتونید به صورت 24 ساعت با ما تماس بگیرید.

  • سلام دریچه پلاستیکی چه سایز هایی موجود است ؟

  • سلام دریچه های منهول پلاستیکی سایز های مختلفی داره چه سایزی ند نظر شماست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید