کارخانه دریچه منهول : در طول سالیان گذشته کارگاه ها و کارخانه های زیادی شروع به ساخت دریچه های منهول برای فاضلاب و چاه ها کردند و تنوع این دریچه ها از لحاظ جنس بالاتر رفت اما  این کارخانه بعد از مدتی دریچه های خود را از خط تولید خارج کردند. دریچه هایی که تولید میشدند بدون استاندارد بودند و همچنین بیشتر آنها کلاس های ترافیکی و غیر ترافیکی را به درستی رعایت نمیکردند و باعث به خطر انداختن جان و مال افراد درحال عبور از دریچه ها میشدند. کارخانه دریچه منهول و شرکت منهول سنتر سال ها است که دریچه های خود را به صورت استاندارد جهانی و ملی تولید میکند و همچنین همواره به دنبال کشف دریچه های سبک تر اما قوی تر بوده ایم. شما میتوانید دریچه های کارخانه ما را به راحتی و با خیالی آسوده خریداری کنید زیرا دارای ضمانت نامه و گارانتی شکستگی میباشد.

کارخانه دریچه منهول

کارخانه معمولا چند ساعتی با شهر های فاصله دارند اما نگران نباشید شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول و مشاهده نمونه های موجود به نمایندگی های ما در شهر تهران و کرج بروید و از نمونه دیدن کنید. تمامی دریچه ها در صورت موجود بودن تعداد مورد نظر از انبار های نمایندگی به شما تحویل داده میشود و ارسال بار در همان روز انجام داده میشود. همچنین شما میتوانید برای جا به جایی دریچه ها خود از ماشین های شخصی خود استفاده کنید و یا میتوانید از ماشین هایی که در انبار هستند استعلام قیمت بگیرید و در صورت تمایل بار ها و دریچه های خود را ارسال کنید.

کارخانه دریچه منهول

کارخونه دریچه منهول

درب منهول همان دریچه های منهول هستند که با این نام شناخته میشود دریچه های منهول نیز اسم و نام های دیگری نیز دارد که عبارتند از : دریچه منهول, دریچه فاضلابی, دریچه چاه و….. اما همه ان ها یک کاربرد دارند و ان هم محافظ از منهول ها و چاه ها است.  نبود پوشش های منهول و خالی ماندن انها یک خطر جدی برای همه کسانی است که در خیابان ها چه به صورت پیاده و چه با خودرو است. خالی ماندن انها خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری در پی دارد. برای راهنمایی در خرید و انتخاب دریچه های منهول میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. مشاورین ما سعی دارند با ارائه بهترین پیشنهادات بهترین خرید را برای شما رقم بزنند با شماره های ما در تماس باشید.

درکارخانه ها چه دریچه هایی تولید میشود؟

همانطور که گفتیم تمامی دریچه ها در یک کارخانه تولید نمیشود بلکه هر دریچه دارای یک کارخانه مجزا برای ساخت دریچه های مخصوص با جنس های مختلف میباشد کارخانه باید با توجه به مواد اولیه و استانداردی که در دست دارد شروع به تولید یک نسخه از دریچه ها بکند و طوری نباشد که دریچه های A به دست کارخانه ای تولید شود که کار آن تنها تولید دریچه های B میباشد. در ضمن هر کارخانه تنها برای یک دریچه میتوانید استاندارد دریافت کند مگر اینکه دارای دو دستگاه و با خط تولیدی مجزا باشد و دریک خط تولید دیگر اقدام به تولید دیگر دریچه ها نماید. بیشتر کارخانه جات ایران تنها در حال حاضر درحال تولید یک نوع دریچه به صورت تخصصی میباشند.

لیست قیمت دریچه از کارخانه

شرکت منهول سنتر تمامی دریچه ها را طبق لیست قیمت کارخانه به مشتری های عزیز ارائه میدهد به همین دلیل پایین ترین قیمت را به مشتری های عزیزی که قصد خرید دریچه منهول را دارند میدهد. همچنین تمامی دریچه های ارسالی از درب کارخانه و همراه با بیجک کارخانه به مشتری های عزیز داده میشود. و ماشین های گرفته شده از طرف کارخانه دارای بیمه میباشد تا دریچه ها در امنیت کامل به مقصد برسند همچنین زمان تحویل دریچه از کارخانه 2 تا 4 ساعت میباشد و بعد از انجام امور مالی و فاکتور ها دریچه ها بعد از گذشت چند ساعت از درب کارخانه راهی مقصد میشود.

برای دریافت لیست قیمت دریچه های منهول کارخانه با شماره های ما تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید ما به صورت 25 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید