دریچه کنتور : کنتور های چیست و چرا باید به وسیله دریچه محافظت شود. هر ساختمان و هر باغ و یا حتی پارک ها و زمین های کشاورزی دارای کنتور هایی هستند که برای کنترل کردن جریان آب و یا برق از آنها استفاده میشود و نمیتوان این کنتور ها را روی سطح زمین کار گذاشت. این کنتور ها در زیر زمین و یا روی دیوار کارگذاشته میشود تا در برابر ضربه و یا آب و خاک بیش از اندازه صدمه نبینند. به همین دلیل است که دریچه های کنتور برای بسیار ضروری است و حتما باید استفاده شود زیرا باعث افتادن وسایل داخل چاه یا منهول میشود و یا باعث افتادن پای افراد در آن میشود و باعث ایجاد صدمات جانی میشود. دریچه های کنتور در سایز ها و اندازه های مختلف تولید میشود که بسته به نیاز مشتری به آنها ارائه داده میشود.

دریچه کنتور

دریچه های کنتور در بعضی مواقع در پارکینگ ها و یا حتی در خیابان ها استفاده میشود به همین دلیل است که این دریچه ها در کلاس های ترافیکی هم نیز موجود میباشد. صد در صد در مناطقی که عبور خودرو صورت میگیرد از دریچه های ترافیکی استفاده کنید تا در هنگام عبور خودرو از روی این دریچه ها مشکلی برای خود کنتور و خودروی در حال حرکت رخ ندهد. دریچه ها به دلیل سایز و اندازه ای که دارند از وزن پایینی برخوردار هستند به همین دلیل میشود بر روی این دریچه ها لولا های بازشونده نیز قرار داد تا برای چک کردن کنتور ها به راحتی درب آنها را باز کرد.

دریچه کنتور

قیمت و مشخصات دریچه های کنتور

قیمت این دریچه ها دیگر به صورت وزنی نیست تا بعد از وزن کشیدن قیمت آن مشخص شود این نوع از دریچه ها در این سایز به صورت عددی به فروش میرسد یعنی قیمت یک عدد دریچه در نظر گرفته میشود. دریچه هایی که برای کنتور استفاده میشود معمولا به صورت مستطیل و مربعی تولید میشود اما میتوان به دلخواه از دریچه های دایره ای نیز استفاده کنید. از زمان قدیم دریچه های کنتور به صورت مستطیل بوده و هست اما دریچه های دایره ای نیز ویژگی های منحصر به فرد خود را نیز دارد.

ویژگی های دریچه کنتور دایره ای یا همان گرد : 

  1. این دریچه ها به هیج عنوان داخل منهول یا چاه های کنتور سقوط نمیکند.
  2. از قیمت مقرون به صرفه تری برخودار است.
  3. حمل و جا به جایی بهتری نسبت به دیگر دریچه ها دارد.
  4. دریچه های گرد در هنگام صدمه دیدن یا دزدیده شدن راحت تر پیدا و تهیه میشوند.
  5. نصب و اجرای راحتی نیز دارند.
برای دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر از شما منهول سنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید