تاریخچه دریچه منهول به این منظور نوشته شده است تا درباره دریچه های قدیمی و جدید بیشتر بدانید و از ویژگی های آنها مطلع شوید زیرا تعداد های زیادی از این دریچه ها تولید شده است که هرکدام از آنها مخصوص برای انجام کار های مختلف میباشند. برای مثال هر سایزی که دریچه تولید میشود برای محافظت از یک منهول مناسب است برای مثال دریچه های منهول سایز 32 مناسب هستند برای کنتور های روی زمین و سایز های بزرگ تر از آن برای فاضلاب استفاده میشود و بزرگترین سایز این دریچه ها یا برای مخابرات استفاده میشود و یا برای برق. همه سایز های گفته شده در کلاس ترافیکی که مخصوص برای تردد ماشین است و پیاده رویی که مخصوص برای پیاده رو ها و مکان های کم تردد است ساخته میشوند که در این بین با کلاس های میانی نیز رو به رو هستیم.

تاریخچه دریچه منهول

هر دریچه ای که بعد از تولید از رده خارج شده دارای معایبی بوده است که ارزش این دریچه ها را بسیار پایین می آورده برای مثال اگر یک دریچه از کیفیت بسیار پایینی برخوردار باشید دلیل اصلی منسوخ شدن آن است حالا فکر کنید با توجه به کیفیت پایین قیمت بالایی نیز داشته باشد. اکثر پوشش ها و محافظ های منهولی که منسوخ شده اند یا مقاومت پایینی داشته اند و یا از قیمت بسیار بالایی برخوردار بودند و اما دریچه های که امروزه تولید میشوند به منظور رفع ایرادات قبلی دریچه ها هستند شما میتوانید این دریچه ها را در بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

تاریخچه دریچه منهول

کدام دریچه های منهول منسوخ شده هستند؟

دریچه هایی که درحال حاظر هیچ ردی از آن ها نیست و تنها در تعداد کمی به صورت سفارشی تولید میشود آهنی و درب های فلزی میباشند این دو دریچه ها با توجه به وزن بسیار بالایی که دارند از قیمت فوقولاده بالایی برخوردار هستند که ارزش خرید این محصول را از بین خواهد برد. مقاومتی که این دریچه ها داشتند نیز بسیار پایین بود و از وزن بالای آنها انتظار مقاومت بیشتری میرفت ولی در اولین ضربه های ناگهانی و فشار های بالا خم میخوردند البته این دریچه ها کلاس خاصی برای تولید نداشتند و معلوم نبود این دریچه ها دقیقا برای چه مکان هایی و پروژه هایی استفاده میشوند دریچه های امروزی در 4 کلاس اصلی درحال تولید هستند که در هنگام خرید باید به آنها دقت کنید.

چه دریچه هایی میتوانیم بخریم؟

شما میتوانید به راحتی از هر دریچه ای که خواستید استفاده کنید کلاس های گفته شده برای دریچه های بتنی و دریچه های چدنی و همچنین دریچه های نانوکامپوزیت وجود دارد اما میتوانید برای مناطقی که تردد کم صورت میگیرد از دریچه های منهول کوپلیمری استفاده بکنید که از قیمت بسیار پایینی برخوردار است و در عین حال مقاومتی بسیار عالی دارد. همه ی اطلاعات گفته شده برای تمامی سایز های دریچه ها میباشد و قابل ذکر است که شرکت ما از فروش دریچه های غیر استاندارد و دسته دوم معذور است. پوشش های منهول ما دارای 2 استاندارد ملی و جهانی میباشند زیرا در حال صادر کردن این دریچه ها به کشور های دیگر نیز هستیم.

برای دریافت قیمت محصولات و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید