لوله کاروگیت در همدان :‌ لوله های کاروگیت در تمامی شهر های ایران استفاده میشود این لوله های به دلیل استفاده بسیار زیاد در پروژه های فاضلابی این لوله ها به لوله های کاروگیت فاضلابی نیز شناخته میشود. این لوله های در شاخه های 12 متری تولید میشوند و به راحتی میتوانید این لوله ها را جا به جا کنید. این لوله ها در دو نوع تولید میشوند که در صورت نیاز میتوانید این دریچه ها را خریداری کنید. برای دریافت قیمت های لوله های خود لطفا با شماره های ما در تماس باشید.

لوله کاروگیت در همدان

لوله های استفاده شده در شهر همدان به دو صورت تولید میشود. نوع اول : این لوله ها به صورت سبک تولید میشود و برای انتقال اب های سطحی استفاده میشود و فشار کمی را تحمل میکند. نوع دوم : این نوع از لوله ها به صورت سنگین تولید میشود و مقاومت انها از لوله های سبک بیشتر است. تمامی لوله های کاروگیت تحمل فشار انها یا همان اتمسفر 4 بار است و بیشتر از ان تحمل نمیکند.

لوله کاروگیت در همدان

لوله دوجداره در همدان

لوله های کاروگیت به صورت شاخه ای تولید میشود و امکان تولید ان به صورت کلافی نیست. لوله های سایز های کوچک به صورت کلافی نیز تولید میشود اما لوله های بزرگ این امکان را ندارد. تمامی لوله های کاروگیت همراه با یک کوپلر تولید میشود که با ان میشود لوله ها را بهم متصل کرد. سایز کوپلر های ساخته شده دقیقا هم سایز لوله های کاروگیت است.

چرا با این لوله ها فاضلابی میگویند؟ 

این لوله ها به دلیل مشخصان فنی که دارد مناسب برای انتقال آب های فاضلاب هستند. این لوله ها بیشتر در زیر خاک استفاده میشوند و به خوبی میتواند این فشار های وارد شده را تحمل کنند. جداره هایی که برای این لوله ها ساخته شده است کمک میکند که خاک به داخل این جداره نفوظ میکند و باعث میشود لوله های به خوبی در خاک قرار بگیرند و در جای خود تکان نخورند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید