دریچه منهول در شهریار : دریچه های منهول انواع و سایز های مختلفی دارد که در سایز های گوناگونی تولید میشوند که همه ی این دریچه ها را میتوانید برای شهریار استفاده کنید. برای خرید دریچه های منهول و یا قیمت گرفتن میتوانید با شماره های ما در تماس باشید تا به صورت به روز از قیمت دریچه ها مطلع شوید. دقت داشته باشید شهر شهریار دارای تردد خودرو های سنگین هست پس حتما در خرید دریچه های منهول خود دقت داشته باشید.

دریچه منهول در شهریار

توجه داشته باشید تمامی دریچه های شرکت منهول سنتر را میتوانید استفاده کنید. تمام دریچه های منهول ما دارای استاندارد کامل و ضمانت نامه میباشند. ضمانت نامه یا گارانتی دریچه ها به این معناست که به هر دلیلی برای دریچه اتفاقی رخ دهد و باعث شکستن دریچه شود شرکت باید یک دریچه به هزینه خود جایگزین دریچه های آسیب دیده بکند. توجه داشته باشید به گارانتی یا همان ضمانت شکستگی دریچه ها تمامی دریچه ها دارای ضمانت نامه یا گارانتی نیستند.

دریچه منهول در شهریار

فروش دریچه منهول درشهریار

دریچه های منهول در شهریار بیشتر به صورت قفل دار و ضد سرقت استفاده می شود. شهریار به دلیل وسعت بسیار زیاد دریچه های آن به سرقت میرود زمانی که دریچه های چدنی بر روی منهولها کار گذاشته میشود این سرقت ها بیشتر می شود. اما چرا دریچه های منهول چدنی به سرقت میرود؟دریچه های منهول چدنی قابل بازیافت هستند و همچنین می شود آنها را ذوب و دوباره از آنها استفاده کرد و نیز آنها را به قیمت خوبی فروخت به همین دلیل توجه سارقان را بسیار به خود جلب می کند. راه های زیادی برای جلوگیری از سرقت دریچه ها وجود دارد.میشود این دریچه ها را با قفل به تورهای خود متصل کرد که مورد سرقت قرار نگیرد اما هزینه این کار بسیار بالا است و تنها پیشنهاد می شود از دریچه های منهول چدنی برای مکان هایی که از آن اطمینان دارید استفاده شود. قفل شدن دریچه ها بسیار هزینه آور است به همین دلیل ترجیح داده می شود از دریچه های منهول نانوکامپوزیت و دریچه منهول کوپلیمری برای شهرهای بزرگ همچون شهر شهریار استفاده شود تا جلوی خسارت ها را بگیرند.

دریچه فاضلاب یا منهول برای شهریار

تمامی دریچه های منهول که تولید می‌شود همراه با یک طوقه که به آن فریم یا قاب گفته می‌شود به فروش میرسد. کاربرد این فریم ها صرفاً برای زیبایی و راحتی جابجای این دریچه ها نیست. کاربرد این دریچه ها نگهداری دربها بر روی منهول ها است کمک می‌کند که این دربها بر داخل چاه و منهول سقوط نکند. روش جایگذاری دریچه های منهول بسیار آسان است ابتدا باید طوقه های دریچه ها را در لبه منهول ها خاک کرد و روی آن را با موادی که خواسته شده بپوشانند بیشتر این دریچه ها با سیمان جایگذاری می شود تا به مقاومت بسیار خوبی برسد و بعد از آن به راحتی می شود درب این دریچه ها را بر روی طوقه گذاشت و به همین راو به همین راحتی این دریچه ها کار گذاشته می شود. روش نصب تمامی دریچه ها یکی است اما بعضی از دریچه ها دارای پیچ و برخی دیگر دارای قفل می باشد که به طوقه ها متصل می شود.

برای دریافت قیمت و خرید دریچه های منهول لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری ها عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید