دریچه منهول در استان کرمان : شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول در کرمان همین حالا با ما تماس بگیرید با عرض پوزش نمایندگی برای فروش این درب های فاضلاب وجود ندارد تنها میتوانید برای خرید به نمایندگی های معتبر ما مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین و غیرحضوری خرید خودرا انجام دهید. شما میتوانید از این دریچه ها برای چاه ها و فاضلاب ها و مخابرات استفاده کنید که در سایز استاندارد تولید میشوند توجه داشته باشید که تمامی محصولات شرکت ما دارای استاندارد های کامل بوده و میتوانید آنها را به کشور های همسایه نیز صادرکنید.

دریچه منهول در استان کرمان

  1. دریچه هایی که در خیابان ها استفاده میشود باید دارای برگه تایید شهرداری باشد
  2. عمر طولانی مدت دریچه ها باید بالای 10 سال باشد
  3. درهنگام خرید حتما دریچه ها را همراه با طوقه خریداری کنید
  4. امکان تغییر رنگ و برند و لوگو برای تمامی دریچه های منهول وجود دارد
  5. شهر کرمان به دلیل آب و هوایی که دارد این امکان را برای شما فراهم می آورد که از تمامی جنس های موجود در بازار استفاده کنید
  6. در صورت خرید کلاس های ترافیکی میتوانید از ضمانت و گارانتی شکستگی برخوردار شوید.
دریچه منهول در استان کرمان

از چه دریچه هایی برای کرمان استفاده کنیم؟

قیمت های دریچه های منهول برای تمامی نقاط کشور به یک اندازه میباشد شما کافی است برای خرید دریچه های منهول مورد نظر با شماره های ما در تماس باشید تا هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری با ما ارتباط برقرار کنید. مشاورین ما به صورت 24 ساعت آماده اطلاع رسانی به شما مشتری های عزیز هستند همچنین با مراجعه به واتساپ میتوانید از تصاویر و کاتالوگ های محصولات نیز دیدن فرمایید. پیشنهاد ما برای استفاده محصولاتی هستند که دارای استاندارد کامل و برگه تست هستند میباشد زیرا این دریچه ها امتحان خود را پس داده اند و به راحتی میتوانند کاربرد اصلی خود را یعنی محافظت از منهول و چاه ها را انجام دهند.

چه نکاتی را باید درهنگام خرید دریچه ها رعایت کنیم؟

درهنگام خرید دریچه منهول دقت داشته باشید که درب های اصلی بدون هیچگونه ترک یا شکستگی باشد طوقه ها معمولا دارای ترک های ریزی هستند که در نصب و قرار گیری در خاک از بین میروند. دریچه های منهول برای فاضلاب نیز استفاده میشوند به همین دلیل به آنها درکرمان دریچه های فاضلاب گفته میشود دقت کنید دریچه ها مورد نظر در برابر گاز های مخرب فاضلاب مقاوم باشند دریچه هایی که مقاومت ندارد به مرور زمان آسیب میبینند و مقاومت خود را از دست میدهند.آخرین موردی که باید توجه کنید این است که اگر درب را ترافیکی خریداری کردید طوقه را نیز به صورت ترافیکی بخرید زیرا فشار به تمامی اجزای دریچه وارد میشود.

با تشکر برای دریافت قیمت به صورت 24 ساعت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید