دریچه منهول در یزد : دریچه های منهول در شهر های زیادی مورد استفاده قرار میگیرند اما برای برخی از شهر ها نیاز است از درب ها و پوشش های فاضلابی استفاده کنید که در برابر گرمای بسیار زیاد مقاومت دارند. برای مثال شما به هیچ عنوان نباید از دریچه ها و محصولاتی استفاده بکنید که در برابر اشعه خورشید و UV مقاومت ندارد استفاده کنید معمولا باید از جنس های بتنی و چدنی استفاده کنید اما در صورت نیاز میتوانید با مشاورین ما تماس داشته باشید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و خریدی بسیار بهتر و ساده تر را تجربه کنید.

دریچه منهول در یزد

همانطور که در بالا گفتیم این شهر دارای آب و هوای بسیار گرم میباشد و این آب و هوا ممکن است به بعضی از دریچه ها آسیب های بسیار جدی برساند و نیاز است که دریچه ای مناسب با آب و هوای شهر مورد نیاز انتخاب کنید. برخی از افراد سود جو با رنگ کردن درب اصلی این ادعا رو دارند که دریچه ها در برابر اشعه مقاوم میباشد اما این یک حرکت بسیار نا مناسب میباشد زیرا مواد تشکیل دهنده اصلی این دریچه ها است که باید در برابر این اشعه مقاوم باشند نه سطح روی آن پس درهنگام خرید دقت داشته باشید و به کاتالوگ ها دقت کافی داشته باشید همچنین همیشه پیشنهاد میکنیم از دریچه هایی استفاده کنید که داخل وندور لیست قرار دارند.

دریچه منهول در یزد

دریچه در شهر یزد

شرکت منهول سنتر از زمان تاسیس سایت های اینترنتی خود به صورت غیر حضوری و حضوری با شهر های زیادی کار کرده است شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول با ما تماس بگیرید و یا در صورت امکان با مراجعه به دفتر اصلی بازار آهن شادآباد دریچه های منهول خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید تمامی دریچه هایی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای ضمانت نامه و گارنتی میباشد و تمامی دریچه های تولیدی شرکت ما دارای استاندارد های جهانی و ملی هستند. دریچه ها در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید میشوند که این باعث میشود انتخاب دریچه ها برای انجام پروژه ها راحتر باشد و از پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری شود.

چرا دریچه های منهول در دو استاندارد ملی و جهانی تولید میشوند؟

امروزه با بالاتر رفتن کیفیت دریچه های تولید ما صادرات دریچه های منهول به کشور های همسایه نیز بالاتر رفته است و بیشتر دریچه های منهول تولید کشور ما به کشور های همسایه فرستاده میشود. اما استانداردی که کشور های همسایه برای دریچه های منهول خود در نظر دارند مقداری با ما متفاوت است به همین دلیل تصمیم گرفتیم دریچه های منهول را در استاندارد های جهانی و ملی تولید کنیم تا مشکلی برای صادرات نداشته باشیم.شما میتوانید برای اطمینان حاصل کردن از استاندارد های دریچه ها با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمانت نامه ها استاندارد های دریچه های مورد نظر دریافت کنید.

ویژگی ها و مشخصات دریچه های منهول استفاده شده در یزد

  1. باید با آب و هوای شهر مورد نظر سازگار باشند.
  2. باید در مکان درستی استفاده شده باشند.( با توجه به کلاس دریچه ها)
  3. دریچه ها دارای سایز های استانداردی برای سیستم های زیرزمینی هستند.
  4. دریچه های شرکت ما دارای استاندارد ها و تاییده های کامل هستند.
  5. تمامی دریچه های منهول در صورت استفاده صحیح عمری حدود به 30 سال را دارند.
برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09108436281
09364553535
09357893474

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید