دریچه منهول در یزد : شهر یزد یکی از با قدمت ترین شهر های ایران میباشد که دارای سیستم های زیر زمینی بسیار زیادی است مانند سیستم های فاضلابی و سیستم های مخابراتی این سیستم ها تمامی آنها به کمک دریچه های منهول محافظت میشوند. آیا از تمامی دریچه های منهول میتوان در یزد استفاده کرد؟ بله دریچه های شرکت ما این قابلیت را دارند تا از هر جنس و نوعی در این شهر قرار بگیرند. چرا بعضی از دریچه های منهول در هوای به شدت گرم دوام نخواهند آورد؟ بعضی از دریچه ها به گرما حساسیت زیادی نشان میدهند و باعث از بین رفتن مقاومت آنها میشود. آب و هوای این شهر به گونه است که شما نگرانی از بابت جنس دریچه برای مقاومت نخواهید داشت. شما میتوانید برای خرید دریچه های خود و ثبت سفارش با شماره های ما در تماس باشید. شرکت منهول سنتر دریچه های خود را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده به شما مشتری های عزیز ارائه میدهد.

دریچه منهول در یزد

برای خرید دریچه های منهول باید توجه داشته باشید که دریچه مورد نظر در کجا و درچه مکانی استفاده میشود؟ برای مثال اگر دریچه در پیاده رو قرار دارد و ماشین از روی آن تردد ندارد باید از دریچه های مخصوص پیاده رو استفاده کنید که به همین نام نیز شناخته میشوند. یا برعکس دریچه را برای وسط خیابان های اصلی نیاز دارید باید از دریچه های منهول ترافیکی استفاده کنید که مخصوص مکان های پر تردد برای ماشین ها است. این نکات نه تنها برای شهر یزد صدق میکند بلکه برای تمامی شهر ها و کشور های جهان نیز به همین گونه است.

دریچه منهول در یزد

دریچه در شهر یزد

شرکت منهول سنتر از زمان تاسیس سایت های اینترنتی خود به صورت غیر حضوری و حضوری با شهر های زیادی کار کرده است شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول با ما تماس بگیرید و یا در صورت امکان با مراجعه به دفتر اصلی بازار آهن شادآباد دریچه های منهول خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید تمامی دریچه هایی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای ضمانت نامه و گارنتی میباشد و تمامی دریچه های تولیدی شرکت ما دارای استاندارد های جهانی و ملی هستند. دریچه ها در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید میشوند که این باعث میشود انتخاب دریچه ها برای انجام پروژه ها راحتر باشد و از پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری شود.

چرا دریچه های منهول در دو استاندارد ملی و جهانی تولید میشوند؟

امروزه با بالاتر رفتن کیفیت دریچه های تولید ما صادرات دریچه های منهول به کشور های همسایه نیز بالاتر رفته است و بیشتر دریچه های منهول تولید کشور ما به کشور های همسایه فرستاده میشود. اما استانداردی که کشور های همسایه برای دریچه های منهول خود در نظر دارند مقداری با ما متفاوت است به همین دلیل تصمیم گرفتیم دریچه های منهول را در استاندارد های جهانی و ملی تولید کنیم تا مشکلی برای صادرات نداشته باشیم.شما میتوانید برای اطمینان حاصل کردن از استاندارد های دریچه ها با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید و ضمانت نامه ها استاندارد های دریچه های مورد نظر دریافت کنید.

ویژگی ها و مشخصات دریچه های منهول استفاده شده در یزد

  1. باید با آب و هوای شهر مورد نظر سازگار باشند.
  2. باید در مکان درستی استفاده شده باشند.( با توجه به کلاس دریچه ها)
  3. دریچه ها دارای سایز های استانداردی برای سیستم های زیرزمینی هستند.
  4. دریچه های شرکت ما دارای استاندارد ها و تاییده های کامل هستند.
  5. تمامی دریچه های منهول در صورت استفاده صحیح عمری حدود به 30 سال را دارند.
شما میتوانید برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید