دریچه منهول در ساری : شهر ساری با میزان درصد بارش بالا میباشد و این حجم از بارش باید توسط سیستم های زیر زمینی جمع آوری شود در نتیجه میزان استفاده از این دریچه ها بالا میرود. گاه نیز مشاهده میشود به دلیل بارش های فراوان چاه ها و منهول ها قابل مشاهده نیستند و عدم وجود دریچه ها باعث به وجود آمدن حادثه خواهد شد. همچنین دریچه هایی که برای شهر های بارانی استفاده میشود باید به صورت استاندارد و با کیفیت باشد زیرا فشاری زیادی بر روی این دریچه ها وارد میشود.

دریچه منهول در ساری

شرکت منهول سنتر تمامی دریچه های منهول را به صورت مستقیم از کارخانه به مشتری های خود عرضه میکند به همین دلیل است که قیمت هایی که ما برای دریچه های خود اعلام کرده ایم پایین ترین قیمت برای دریچه های منهول میباشد. تمامی دریچه های شرکت ما دارای استاندارد های ملی و جهانی میباشد به این دلیل که دریچه های ما به کشور های همسایه نیز صادر میشود.

دریچه منهول در ساری

انواع دریچه های منهول در شهر ساری

  1. دریچه منهول ترافیکی : دریچه منهول ترافیکی معمولاً در معابر شهری استفاده می‌شود ، این درجه از وزن بالاتری نسبت به دریچه پیاده‌روی برخوردار است ، اگر شما قصد استفاده است این دریچه را در معابر شهری و ماشین رو دارید باید دریچه ترافیکی را انتخاب کنید خود دریچه ترافیکی به دو نوع 40 تن و 25 تن تقسیم می شود.
  2.  این دریچه همان طور که از نامش پیداست ، به این معناست که در مکانی استفاده می شود که انسان از بیان می کند و در اصطلاح به آن آدم رو نیز می گویند.

چه دریچه های میشود در ساری استفاده کرد؟

دریچه منهول انواع مختلفی دارد و از جنس های مختلفی تشکیل شده دریچه منهول چدنی دریچه منهول پلیمری دریچه منهول کوپلیمری ، نانوکامپوزیت و بتنی از جنس های دریچه منهول هستند. تمامی این دریچه ها در کلاس های مختلف تولید میشود و کلاس ها کاملا با هم یکسان است. این دریچه ها در جنس های مختلف دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود است.(برخی از این دریچه ها مقاوم در برابر اتش و برخی دیگر مقاوم در برابر اشعه های مضر و …..)

سازگارترین دریچه منهول با آب و هوای ساری

پیشنهاد شرکت منهول سنتر ، برای استفاده از دریچه منهول در ساری دریچه منهول کوپلیمری برای محل هایی که انسان از روی آن عبور می کند و دریچه های نانو کامپوزیت برای معابر شهری را توصیه می کند ، زیرا اگر دریچه منهول چدنی در آب و هوای ساری با توجه به بارش فراوان باران استفاده شود ، این دریچه عمر کوتاهی خواهد داشت و دچار زنگ زدگی می شود ولی دریچه‌ ی نانو کامپوزیت و کوپلیمری دچار این فرآیند نمی شود.

برای دریافت قیمت و خرید دریچه های منهول لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید