دریچه منهول کامپوزیت

دریچه منهول کامپوزیت : دریچه منهول کامپوزیت چیست و تفاوت آن با دیگر دریچه های منهول در چه چیزی است که این دریچه را محبوب می سازد. همانطور که میدانید برای محافظت از چاهها و منهول ها پوشش های تولید می شود که در متریال های مختلف در کارخانه های سرتاسر کشور تولید می شود. خب سوال اینجاست که اینهمه کارخانه برای تولید دریچه منهول به چه دردی میخورد.؟خب تمام این کارخانجات ها برای تولید یک نوع دریچه نیست بلکه هر کدام از این کارخانه ها برای تولید انواع خاصی از دریچه های منهول است. تمامی دریچه ها در کارخانه به صورت پیش فرض در قالب های از پیش تعیین شده تولید و به بازار عرضه می شود.

دریچه منهول کامپوزیتی

دریچه منهول کامپوزیت در برخی از مواقع به نام‌های دریچه منهول فایبرگلاس نیز شناسایی می‌شود. این دریچه ها وزن بسیار بسیار سبکی دارد اما تحمل فشار این دریچه از ۱۲ تن تا ۴۵ تن است و به راحتی این فشار را تحمل می کند. اگر به دنبال زیبایی در کار و اجرای خود هستید و می خواهید این دریچه را در جایی کار بگذارید که زیبایی برای شما اهمیتی دارد صددرصد باید از دریچه های منهول کامپوزیتی استفاده کنید.

دریچه منهول کامپوزیت

ویژگی های این نوع دریچه ها

  1. وزن سبک نسبت به دریچه های محبوب دیگر.
  2. دارای زیبایی و حفظ زیبایی مکان اجرا.
  3. مقاومت بالا در برابر فشار.
  4. حمل و نقل اسان.
  5. دارای رنگ بندی و طرح بندی های متنوع.
  6. طول عمر بسیار بالا در صورت درست استفاده کردن.
  7. چکشخوار بودن و نشکن.

دریچه کامپوزیت

تمامی دریچه های شرکت ما به صورت استاندارد های خارجی و داخلی تولید می شود زیرا این دریچه ها به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.دریچه های کامپوزیتی در سایزهای کوچک به دلیل وزن بسیار پایین هنگامی که در دست گرفته می شود همانند یک چوب است. گاه حتی شاید این دریچه ها با چوب اشتباه گرفته شود. از این دریچه ها ود در خیابان‌ها و پیاده‌روها و حتی پارکینگ ها و پارک ها استفاده کرد.

اگر نیاز دارید که دریچه استفاده کنید که علاوه بر مقاومت بالا از وزن نسبتا پایینی برخوردار باشد از دریچه های کامپوزیتی استفاده کنید. این دریچه ها به راحتی با یک دست بلند می‌شود و نیز بسته می‌شود. اگر به دنبال استفاده دریچه در پارکینگ‌ها هستید پیشنهاد ما این نوع دریچه است.

البته دریچه های کامپوزیت دارای معایبی نیز هست که عبارتند از :

  1. قیمت بالا نسبت به دیگر دریچه ها.
  2. این دریچه ها به دلیل زیبایی بالا به سرقت میرود.
  3. وزن سبک باعث بلند شدن ان میشود.
  4. پبدا نشدن دریچه ها با فلز یاب هنگام دفن شدن.
  5. سر بودن و لیز بودن دریچه ها.

برای دریافت قیمت های دقیق و دریافت مشاوره رایگان لطفاً با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید و یا می توانید به صورت کامنت در زیر همین پست سوال خود را مطرح کرده با مشاورین ما به آن پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید