لوله کاروگیت سایز 800 از پرفروش ترین لوله های کاروگیت است که کاربرد های بسیار زیادی دارند قیمت لوله کاروگیت 800 میلی متر در مقایسه با دیگر لوله ها که در جنس های دیگری تولید میشوند بسیار پایین تر است و میتوان به راحتی از این لوله ها استفاده کرد. لوله کاروگیت سایز ۸۰۰ در دسته لوله های سایز بزرگ قرار میگیرند اما به دلیل قیمت مناسب میتوان از آن برای استفاده های کشاورزی نیز استفاده کرد در اصل این لوله ها برای آب های فشار پایین تولید میشود ولی اگر فشار آب اتمسفری بالایی دارید میتوانید سایز لوله را بزرگ تر کنید.

لوله کاروگیت سایز 800

لوله کاروگیت سایز 800

این سایز از لوله کاروگیت در دسته لوله های سایز بزرگ جای میگیرد که حمل و قل سخت تری نسبت به دیگر لوله ها دارد. لوله کاروگیت سایز 800 یعنی این لوله ها قطر داخلی انها تا 80 سانتی متر میرسد. با این که لوله سایز بزرگی دارد اما بسیار سبک است و باز هم نسبت به دیگر لوله ها از خمل و نقل راحت تری برخوردار است. اما چیزی که بسیار چشمگیر است استفاده بسیار اسان از این لوله ها است زیرا تا قدری دارای انعطاف پذیری هستند و به راحتی میشود ان را اجرا کرد. این انتعطاف پذیری باعث میشود که استفاده از اتصالات لوله کم شود هم در هزینه و هم در وقت صرفه جویی میشود.

لوله دوجداره سایز 800

ایا میشود از لوله های کاروگیت در سایز 800 به عنوان منهول ها استفاده کرد.؟ بله میشود زیرا به اندازه ای هستند که به راحتی افراد به داخل انها دسترسی داشته باشد میشود ان را به منهول تبدیل کرد و از ان استفاده کرد. برای استفاده از دریچه منهول بهتر است دریچه ای انتخاب کنید که همجنس خوده این لوله ها باشد یعنی دریچه منهول کوپلیمری.لوله های دوجداره همان کاروگیت است و چون از دو سطح کاملا متفاوت تولید شده است به این نام نیز شناخته میشود. این لوله ها برای اجرای پل سازی و رد کردن اب فاضلاب بهترن کاربرد را دارد و فکر نمیکنم لوله ای بهتر از این لوله ها این کار را انجام دهد.سطح داخلی این لوله ها بسیار صاف و شفاف و سطح خارجی این لوله ها به صورت مارپیچ و فنری مانند است.

کاربرد لوله های دوجداره کاروگیت سایز 800

ابتدا لوله سایز 800 را برداشته وبه دلخواه یک سر ان را کو میکنیم تا کاملا بسته شود.بعد ارتفاع لوله را به اندازه دلخواه برش میدهیم و بهد از در مکانی که میخواهیم منهول قرار داده شود ان را کار میزاریم و ان را در جای خود محکم میکنیم. منهول ما اماده به کار است و تنها چیزی که لازم از دریچه منهول سایز 80 است تا به خوبی درب این منهول را بپوشاند. توجه داشته باشید که لوله ها 6 متری است و به صورت بریده شده به فروش نمیرود.

برای دریافت قیمت های دقیق و به روز و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید