رینگ و دریچه چدنی : هر دریچه ای که خریداری کنید دارای یک درب اصلی و یک طوقه میباشد که برای نصب هر دو آنها نیاز میباشد توجه داشته باشید به هیچ عنوان نمیتوان درب را به تنهایی بر روی چاه ها و منهول ها قرار داد. رینگ و دریچه منهول چدنی را میتوانید در سایز های مختلفی تهیه کنید و برای فاضلاب ها و مخابرات استفاده کنید توجه داشته باشید به هیچ عنوان از این پوشش ها و محافظ ها برای چاه و منهول ها برق استفاده نکنید چدن ها رسانای بسیار بالایی دارند و خطرات بسیار جدی را با خود به همراه دارند.

رینگ و دریچه چدنی

  1. برای نصب بهتر و اجرای صحیح پیشنهاد میکنیم رینگ و دریچه را هر دو را از یک جنس تهیه کنید
  2. توجه کنید که با تغییر سایز درب اصلی سایز طوقه ها نیز تغییر میکند
  3. عمر مفید رینگ و دریچه های چدنی در صورت نصب صحیح تا 20 سال به بالا نیز میروند
  4. امکان تغییر رنگ برای این محصول نیز وجود دارد
رینگ و دریچه چدنی

رینگ و درب فاضلاب چدنی

تمامی قاب و طوقه های چدنی همانند درب های آن به صورت قالب گیری تولید می شود یعنی هنگامی که درب منهول تولید می شود طوقه مورد نظر نیز به صورت ریخته گری تولید می شود. توجه داشته باشید نه تنها رینگ و دریچه چدنی بلکه تمامی دریچه ها از جمله دریچه های بتنی و دریچه های پلاستیکی نیز این گونه تولید می شوند. آیا میشود دریچه ها را بدون رینگ کار گذاشت یا استفاده کرد؟خیر وظیفه اصلی رینگ یا همان طوقه نگه داشتن دریچه بر روی منهول ها است زیرا درب فقط درون رینگ یا طوقه قرار می گیرد.

نکاتی که باید در هنگام خرید رینگ و درب چدنی رعایت کنیم چیست؟

درهنگام خرید به نشان استاندارد دریچه ها دقت کنید و از خرید دریچه های دسته دوم و ارزان قیمت خودداری کنید همچنین کلاس تولیدی این دریچه ها باید بر روی درب اصلی نوشته شده باشند. هم درب و هم رینگ یا همان طوقه خریداری شده باید بدون ترک و شکستگی باشند زیرا در طول زمان باعث آسیب رسیدن به دریچه و منهول شما میشود و همچنین جان و مال تردد کنندگان را به خطر می اندازد. از خرید سایز های بزرگ برای منهول و چاه های کوچک دوری کنید زیرا بجز هزینه اضافی هیچ چیزی برای شما ندارد. رینگ و دریچه های چدنی را میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری از ما خریداری کنید.

برای خرید و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.
09120655882
09357893474
09108436281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید