لوله کاروگیت سایز 2500 : شما همین آلان در حال مطالعه مطلب برای بزرگترین سایز لوله های کاروگیت هستید. لوله دوجداره سایز 2500 بزرگترین سایز برای لوله ها میباشد که تنها برای پروژه های حساس استفاده میشود زیرا قیمت این لوله ها طوری نیست که بتوان از این لوله برای استفاده های غیر ضروری نیز استفاده کرد. اندازه دهانه لوله های کاروگیت سایز 2500 را اگر به متر تبدیل کنیم میشود 2.5 متر که تقریبا اندازه سقف یک خانه میشود. این سایز از لوله کاربرد های بسیار جالبی دارد که در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت. توجه داشته باشید برای خرید این لوله ها باید از قبل ثبت سفارش انجام دهید تا لوله ها برای شما تولید شوند.

لوله کاروگیت سایز 2500

لوله کاروگیت سایز 2500

لوله کاروگیت 2500 به دلیل سایز مناسب برای انتقال آب های سطحی به داخل زمین های کشاورزی فروش زیادی برای کشاورزان و باغداران داشته است. قیمت مناسب ومقاومت این لوله توجه بسیاری از پیمانکار ها و اجرا کارآن را نیز به خود جلب می کند. قیمت این سایز لوله در مقایسه با دیگر لوله های موجود در بازار علی الخصوص لوله‌های مانیسمان و فولادی بسیار پایینتر می باشد قیمت این دوره ها تقریباً نصف قیمت دوره های دیگر یا حتی کمتر نیز می باشد. همچنین وجود اتصالات مختلف در بازار و راحتی نصب آن ها باعث می شود که اجرای این لوله ها بسیار راحت تر و مناسب‌تر انجام شود. به دلیل انبوه بودن و فراوان بودن لوله ها و اتصالات در بازار تمامی اجرا کار ها در خواست خرید این گونه را دارد. همچنین کرایه حمل و نقل و پول بارگیری این نوع لوله بسیار پایین تر از لوله های سنگین که در بازار به فروش می‌رسد است. وزن این لوله ها به قدری نیست که پول بارگیری آن بیش از حد انتظار باشد و برای حمل و نقل این لوله ها هر خودرویی با حرکت حمل فشاری می تواند آن را حمل کند.

کاربرد ها و ویژگی های لوله کاروگیت 2500 میلیمتری

  1. از این لوله ها برای ساخت کانکس ها و خانه های جنگلی نیز استفاده میشود.
  2. با وجود سایز بسیار بزرگ وزن این لوله ها بسیار پایین میباشد.
  3. لوله های کاروگیت نسبت به دیگر لوله ها بسیار مقرون به صرفه میباشند.
  4. مقاومت این لوله ها در برابر فشار بسیار بالا است.
  5. لوله های کاروگیت در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم است.

لوله دوجداره سایز 2500 چیست؟

نام دیگر لوله های کاروگیت لوله دوجداره یا کارا گیت دو جداره می باشد. در پست های قبل اشاره شد که چرا این نام را برای لوله ها انتخاب کردند. روش ساخت این لوله کمی پیچیده تر از دیگر لوله‌ها می‌باشد چون باید هریک از جداره های این دوره به صورت جداگانه تولید بشود. یک دستگاه به صورت جداگانه برای تولید جداره داخلی که به صورت صاف و صیقلی است فعالیت می‌کند و دستگاه دیگری در حال تولید جداره داخلی که به صورت فنری مانند و مارپیچ است فعالیت می‌کند و بعد از ساخت این نوع دو جداره به یکدیگر متصل لوله کاروگیت سایز مورد نظر تولید می شود. سایز 2500 به دلیل روند بودن سایت دارای اتصالات فابریکی از پیش ساخته شده می باشد و نیاز نیز زمانی را برای ساخت اتصالات دست ساز برای لوله منتظر بمانید. اتصالات دست ساز برای لوله هایی می باشد که در سایزهای بزرگ و غیرقابل تولید می شود و باید مدتی را برای تولید اتصالات نیز منتظر بمانند. شکل ظاهری این ساز از لوله دقیقاً همانند دیگر لوله های کاروگیت می باشد رنگ سطح خارجی اینگونه به رنگ مشکی پر کلاغی و سطحی به صورت فنر یا مارپیچ دارد. سطح داخلی این دوره همانند دیگر لوله ها به رنگ زرد و آبی تولید می شود.

شما میتوانید برای ثبت سفارش برای تولید لوله های کاروگیت با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید