دریچه منهول قفلی : این دریچه ها بیشتر برای چاه و حفره های فاضلابی استفاده میشود اما برخی از مواقع شاهد این هستیم که دریچه ها را در جایی استفاده میکنیم که چاه مورد نیاز دارای کنتور ها و تجهیزات گران قیمت میباشد پس باید امنیت آن را بالا ببریم. دریچه منهول قفل دار یکی از محصولاتی است که باعث بالا رفتن امنیت همین منهول ها و چاه ها میشود و اگر قفل آن بسته باشد به هیچ عنوان نمیتوان درب اصلی را باز کرد و به حفره زیر دسترسی پیدا کرد شما میتوانید دریچه های قفلی را در سایز های مختلفی تهیه کنید.

دریچه منهول قفلی

  • این پوشش ها و محافظ های منهول از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و محبوبیت بیشتری نسبت به درب های معمولی دارند
  • اگر میخواهید از دریچه های قفلی استفاده کنید باید طوقه را نیز قفل خور تهیه کنید تا به خوبی به طوقه اصلی چفت و بسته شوند
  • قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه هستند و تفاوت زیادی با درب ها و طوقه های معمولی ندارد
  • شما میتوانید این محصول را در 3 کلاس های اصلی تهیه کنید
  • عمر این محصولات مقداری از دیگر دریچه ها بالا تر است و در صورت استفاده صحیح تا 25 سال عمر دارند
دریچه منهول قفل دار

دریچه قفل دار چیست؟

دریچه هایی که ما به شما معرفی می کنیم نیازی به قفل گران قیمت و سنگین ندارند و همانطور که در تصویر بالا دیدی یک پیچ مخصوص که با کلید مخصوص باز میشود این قفل این باعث می شود که فشاری که دریچه تحمل میکند بیشتر شود. شاید دیده باشید که هنگامی که خودرو از روی دریچه هایی در داخل خیابان عبور می کند دریچه ها صدا می دهد و یا کمی از جای خود میچرخد وقتی این قفل ها را سفت کنیم دیگر در هیچ در جای خود حرکت نمی کند و باعث می شود که دریچه چفت طوقه خود شود. در صورت درخواست میتوان تعداد کلیدهای درخواست شده را طبق سفارش افزایش داد و بعد از پرداخت هزینه کلید ها را دریافت کنید.

قیمت دریچه منهول قفلی

قیمت دریچه های منهول شرکت ما نسبت به دیگر شرکت‌های تولید کننده دریچه بسیار پایین می باشد دریچه هایی که ما به شما میدهیم به صورت پیش فرض دارای یک قفل و یک کلید می باشد تعداد دریچه های خریداری شده هر چند تا که باشد یک کلید به شما تعلق می گیرد. برای مثال ۱۰ عدد دریچه را خریداری کرده اید همه آنها را می‌توانید با یک کلید که به صورت پیشفرض همراه دریچه ها استفاده می شود باز و بسته کنید. اگر نیازمند کلیدهای بیشتر برای دریچه های قفل دار هستید حتماً در هنگام سفارش از فروشندگان ما بخواهید که کلید ها را برای شما ارسال کنند همچنین شما می توانید قبل از خرید دریچه ها با تماس با شماره های منهول سنتر مشاوره رایگان برای خرید دریچه ها استفاده کنید.

چگونه دریچه های منهول فاضلابی را قفل دار کنیم؟

در هنگام سفت کردن قفل ها از پیچاندن بیش از حد آن خودداری کنید پیچش بسیار قفله باعث شکستگی رزوه ها و یا حتی شکستگی تو هم میشود. به هیچ وجه هنگام بسته بودن قفل اقدام به باز کردن دریچه ها نفرمایید زیرا ممکن است هم به دریچه و هم به خودتان آسیب برسانید. همیشه کلید مخصوص را در جایی امن نگهداری کنید و از دسترس افراد مشکوک دور نگه دارید. همچنین در برخی از دریچه ها امکان جوش دادن درب به طوقه وجود دارد البته برای دریچه هایی که به باز و بسته شدن زیاد احتیاجی ندارند پیشنهاد میشوند و یکی دیگر از روش ها جوش دادن لبه و استفاده از قفل های کتابی است که پیشنهاد نمیشود.

برای خرید و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.
09120655882
09364553535
09108436281
09357893474

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید