لوله دوجداره کاروگیت قدر : لوله های کاروگیت بدلیل استفاده زیاد در پروژه های فاضلابی به نام های لوله های فاضلابی یا لوله های کاروگیت فاضالابی شناخته میشوند. لوله های دوجداره قدر یکی از قدیمی ترین و استاندارد ترین لوله های تولیدی کشور ما است. کیفیت این برند از لوله به قدری قابل قبول است که صادرات این لوله ها نیز بسیار زبان زد است. لوله های کاروگیت قدر دوجداره در سایز های مختلفی تولید میشود که شما میتوانید این لوله ها را در سایز های دلخواه نیز تهیه فرمایید.

لوله دوجداره کاروگیت قدر

لوله کاروگیت امروزه به یکی از لوله های پر مصرف در جهان تبدیل شده است . این لوله در انواع و سایزهای مختلف تولید می شود لازم به ذکر است ؛ که به دلیل صنعتی نبودن کشورهای خاورمیانه ایران که یک کشور صنعتی محسوب می‌شود . این لوله را با بالاترین کیفیت تولید می‌کنند لوله کاروگیت دوجداره قدر یکی از بهترین لوله هاست که به کشورهای همسایه از جمله عراق، ارمنستان ،عربستان، عمان،بحرین و کشورهای دیگر صادر می‌شود. این لوله به دلیل تکنولوژی خوبی که دارد از وزن بسیار پایینی برخوردار است. لوله کاروگیت دوجداره قدر از یک لایه بیرونی که به صورت حلقوی است تشکیل شده ، که رنگ آن به رنگ مشکی است و لایه داخلی آن که به رنگ زرد است و بسیار لیز است به دلیل این است که ضایعات فاضلابی را از خود به خوبی عبور دهد.

مشخصات لوله کاروگیت قدر

مشخصات لوله کاروگیت همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم در لایه بیرونی به رنگ مشکی و در لایه داخلی به رنگ زرد باشد. لوله کاروگیت در سایزهای مختلف از سایز ۱۱۰ تا ۲۵۰۰ تولید می شود که نیازهای مشتریان را به طور کامل برطرف می‌کند. یکی از نکات خوب که شما را می تواند برای خرید این گونه مجاب کند این است که؛ این لوله در شاخه‌های ۶ متری تولید می‌شود، در لوله های گذشته اگر دو لوله ۶ متری را می خواستیم به هم اتصال دهیم باید این لوله را با هزینه بسیار به دست استاد کار می سپردیم و استاد کار با جوش این دو لوله را به هم اتصال می‌داد اما لوله کاروگیت قطر به این شکل اتصال نمی یابد و به راحتی به یک دیگر اتصال می یابد زیرا یک سر لوله به شکل یک سر لوله به شکل مادگی تولید می شود.

لوله کاروگیت قدر

قیمت لوله کاروگیت قدر

همان طور که می دانیم محاسبه قیمت یک روزه طبق وزن آن است. هر چه وزن یک جمله بیشتر شود متریال و مواد مورد استفاده در یک لوله بیشتر است و مواد اولیه نیز از قیمت بسیار بالایی برخوردار است .اما خوشبختانه لوله کاروگیت با استفاده از تکنولوژی نوین که در تولید آن استفاده می شود ، از وزن بسیار سبکی برخوردار است واین به این معنی است که این لوله بسیار سبک است و وزن پایین این لوله باعث شده است که از مزایای بسیار زیادی برخوردار باشد از جمله قیمت پایین . قیمت لوله کاروگیت قدر بسیار پایین است و مواد مصرفی در آن نیز ز به صورت نوین کم استفاده شده ولی در مقاومت لوله هیچ تاثیری ندارد یعنی مقاومت لوله بالا ولی مواد مصرفی بسیار پایین .اما وزن پایین لوله باعث مزایای دیگری شده است که یکی از آنها حمل و نقل آسان است.

فروش لوله کاروگیت قدر

منهول سنتر بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده مصالح آب و فاضلاب ، فروش لوله کاروگیت قدر را به صورت عمده و تک انجام می‌دهد . در نظر داشته باشید که لوله کاروگیت قدر یکی از با‌ کیفیت ترین لوله های کاروگیت حال حاضر کشور است که از عمر بالا و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید با خیال راحت این لوله را نصب و مورد استفاده قرار دهید. پس برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در امر خرید این لوله راهنمایی کنند.

شما میتوانید برای دریافت قیمت های به روز و دقیق با شماره های ما تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده اطلاع رسانی و خدمات رسانی به شما هستیم.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید