لوله کاروگیت سایز 1400 : لوله های کاروگیت یا همان دوجداره همانطور که میدانید دارای تعداد گوناگونی زیادی است سایز های 1400 از سایز های بزرگ این لوله ها محسوب میشود. این لوله ها کمک زیادی به سیستم های فاضلابی شهر ها کرده اند و کاربرد اصلی این لوله ها را میتوان گفت برای فاضلاب است. دلیل نامگذاری این لوله ها به دوجداره این است که این لوله ها دارای دو سطح کاملا جدا ازهم دیگر است. اگر سایز این لوله کاروگیت 1400 میلیمتر را به اینچ تبدیل کنید 56 اینچ میشود و اگر بخواهیم آن را به متر تبدیل کنیم 1.4 متر میشود.

لوله کاروگیت سایز 1400

لوله کاروگیت ۵۶ اینچ همانطور که در بالا گفتیم در ایران تولید می‌شود.لوله کاروگیت ۵۶ اینچ در شاخه‌های ۶ متری تولید می‌شود و به دست مشتریان می رسد شکل ظاهری لوله کاروگیت ۵۶ اینچ مانند لوله مارپیچ است که به رنگ مشکی است و از نمای داخل به رنگ زرد است هر کدام از این خواص ظاهری مهندسی شده و طبق تحقیقات بسیاری انجام شده.حالت مارپیچ آن به دلیل این است که لوله کاروگیت ۵۶ اینچ در خاک استفاده می شود ، به این شکل ظاهری باعث می شود که لوله از داخل خاک تکان نخورد و اگر ماشین آلات سنگین بر روی خاک آمد لوله تحمل فشار خوبی نیز داشته باشد.رنگ زرد داخل لوله کاروگیت ۵۶ اینچ به این دلیل است که از داخل آن فاضلاب و پسماندهای شهری میگذرد راحت تر عبور کند و باعث لیز تر بودن داخل لوله می شود.

لوله کاروگیت سایز 1400

لیست قیمت لوله کاروگیت سایز ۱۴۰۰

لوله کاروگیت با توجه به سبک یا سنگین بودن آن قیمت داده می شود و لیست قیمت لوله کاروگیت سایز ۱۴۰۰ طبق سبک یا سنگین بودن آن محاسبه می‌شود.برخی از مشتریان می خواهند این دوره را در جایی که فشار آب سطحی و عبور ماشین آلات بر روی آن کم است استفاده کند ، این مشتریان بهتر است از لوله کاروگیت سایز ۱۴۰۰ سبک استفاده کنند و مشتریانی که فشار کاری و عبور ماشین آلات سنگین ممکن است در روی لوله انجام شود بهتر است از لوله های سنگین استفاده کنند. قیمت این لوله ها بر اساس کیلوگرم حساب میشود و به مشتری داده میشود. لوله های کاروگیت سنگین طبیعتا از لوله های سبک قیمت بالاتری دارد که برای کاربرد این لوله ها میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید و برای خرید لوله ها مشاوره دریافت کنید.

خرید لوله کاروگیت سایز 1400

توجه داشته باشید که لوله کاروگیت باید با توجه به استفاده شما انتخاب شود ، بنابراین برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید .در هنگام تحویل گرفتن روی کار و توجه داشته باشید که لوله دچار شکستگی نباشد و شکل ظاهری آن تمیز و بی نقص باشد ، توجه داشته باشید که لوله کاروگیت سبک را در مناطق مناسب باید استفاده کرد و در هر منطقه این می شود از آن استفاده کرد گاهی با خرید ارزان تر دچار خسارتهای زیانبار می شوید.بنابراین باید بهترین لوله طبق نیاز و با بهترین قیمت تهیه شود من منهول سنتر نکات مهم هنگام خرید لوله کاروگیت را به شما ذکر می کند و شما را در خریداری این لوله یاری می کند ، بهترین قیمت را در بازار به شما ارائه می دهد و تمامی لوله های موجود در من هم سنتر دارای استاندارد می باشد و شما دچار مشکل نخواهید نمی شوید.

برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت قیمت های به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتری های عزیز هستیم.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید