سه راه کاروگیت : از سه راهی های کاروگیت برای چه زمانی استفاده میشود و چه کاربرد هایی دارد؟ تمامی اتصال هایی که تولید میشود کاربرد ها و ویژگی هایی خاص خود را دارد. همچنین توصیه میشود اتصالاتی که خریداری میکنید هم جنس لوله ها باشد تا در هنگام اتصال و نصب به مشکلی برخورد نکنید. سه راه های کاروگیت به صورت 90 و 45 درجه تولید میشود که تنها یه سر آن دارای زاویه متفاوت میباشد. بیشتر اتصالاتی که به صورت کاروگیت هستند سفارشی تولید میشوند و باید قبل از خرید حتما ثبت سفارش انجام شود.

سه راه کاروگیت

 

سه راهی یا سراهی کاروگیت برای جاهایی استفاده میشود که نیاز است لوله به 3 مسیر متفاوت حرکت کند. یا برای مثال این سه راهی بین سه لوله قرار میگیرد و باعث متصل شدن لوله ها به هم میشود. سه راهی های 90 درجه مسیر لوله ها را به صورت 90 درجه ادامه میدهند و 45 درجه مسیر لوله ها به صورت 45 درجه است. هر سه سر این سه راهی باید دارای کوپلر ها و واشر های سرخود باشد تا به راحتی به لوله های خود متصل شوند و آب بند شوند.(آبند شدن لوله ها و اتصالات از مهم ترین مورد هایی است که باید به آن توجه کرد.

سه راهی دوجداره کاروگیت

چرا به این نوع اتصالات سه راهی میگویند؟ همانطور که میدانید این نوع از اتصالات و لوله ها به صورتی تولید میشود که جداره های داخلی از جداره های خارجی جدا هستند. یعنی جداره خارجی اصلا به جداره داخلی متصل نیست. جداره های داخلی این اتصالات به صورت صاف و صیقلی تولید میشود که همانطور میدانید برای حرکت راحت تر سیالات اینگونه تولید میشود. جداره های خارجی این اتصالات به صورت مارپیچ مانند است. ( برای بهتر ماندن در خاک).

ویژگی اتصالات کاروگیت(دست ساز)

  1. مقاومت بسیار بالا.
  2. قیمتی بسیار مقرون به صرفه نسبت به اتصالات آهنی و فولادی.
  3. وزن بسیار سبک و حمل و نقل بسیار آسان.
  4. نصب آسان و هزینه نصب پایین.
سه راه کاروگیت

اتصال سراهی کاروگیت

مواد اولیه و جنس این اتصالات از چیست؟ مواد اولیه این اتصالات همان موادی است که برای لوله های آن استفاده میشود. مواد HDPE کاربرد های بسیار زیادی دارد که یکی از آنها ساخت همین اتصالات است. از این  مواد امروزه حتی در ساخت میلگرد های استفاده میشود. مقاومت این مواد با ترکیب شدن با پلیمر بسیار بالا میرود و میتوان از آن در ساخت دریچه های منهول نیز استفاده کرد.

آیا از اتصالات کاروگیت میشود برای لوله های دیگر استفاده کرد؟

خیر همانطور که در بالا گفتم معمولا اتصالات و لوله ها باید همجنس یکدیگر باشند تا به راحتی به هم متصل شوند. این اتصالات به کمک کوپلر و واشر هایی که دارد در لوله ها جا میخورد و آب بند میشود. کوپلر ها برای لوله های دیگر استفاده ندارد و نمیتوان از آن استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که حتما از اتصالاتی استفاده کنید که مناسب لوله های شما باشد.

شما میتوانید برای ثبت سفارش و دریافت قیمت های دقیق با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخکویی به شما مشتری های عزیز هستیم.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید