دریچه منهول چدن خاکستری : دریچه های چدن خاکستری نوع معروفی از چدن ها هستند که برای ساخت دریچه های منهول و همچنین اتصالات چدنی از آن استفاده میشود این نوع از مواد بسیار مقاوم بوده و همچنین در برابر گرما و آتش نیز از خود مقاومت نشان میدهد. دریچه هایی که از مواد خاکستری چدن ساخته میشوند به صورت ترافیکی هستند و شما میتوانید به راحتی از این دریچه ها در خیابان های اصلی نیز استفاده کنید. این نوع از پوشش های منهول در سایز های استاندارد برای فاضلاب و مخابرات تولید میشوند اما شما میتوانید این پوشش های منهول را به صورت سفارشی نیز از ما خریداری کنید.

دریچه منهول چدن خاکستری

این دریچه ها همانطور که دارای ویژگی های زیادی هستند همچنین دارای معایت زیادی نیز هستند برای مثال یکی از معایب این دریچه ها این است که هر چقدر در برابر فشار مقاوم باشد به ضربه مستقیم پتک آسیب میبیند و به اصطلاح میگویند این دریچه چکشخوار نیست. اما نوع دیگری از دریچه های چدنی هستند که قابلیت چکشخوار بودن را دارند که قیمت بسیار بالا تری نسبت به دریچه های خاکستری دارند. دریچه های خاکستری تمامی ویژگی هایی را که باید یک دریچه داشته باشد را دارد و شما میتوانید ویژگی ها و معایب این دریچه ها را در ادامه مطلب را ببینید.

دریچه منهول چدن خاکستری

قیمت دریچه چدنی خاکستری

قیمت این نوع از دریچه های منهول بسیار مناسب بوده است و شما میتوانید به راحتی از این دریچه ها از باغ و باغچه گرفته تا خیابان های اصلی از این دریچه ها استفاده کنید. قیمت این دریچه ها به اندازه دریچه های بتنی و حتی کوپلیمری هست پس شما باید تصمیم بگیرید که از کدام دریچه استفاده کنید کدام دریچه برای شما به صرفه تر است؟ یکی از عواملی که بر روی قیمت دریچه ها تاثیر گذار است سایز این دریچه ها است گاهی به دلیل نبود سایز های مناسب مجبور هستید که سایز های بزرگ تر خریداری کنید که باید هزینه اضافی پرداخت کنید اما دریچه های چدنی اینگونه نیست زیرا بیشتر تعداد و عنواع دریچه برای دریچه های چدنی حاکستری هستند.

ویژگی دریچه های چدن خاکستری :

  1. قیمت بسیار مناسب نسبت به تمامی دریچه های موجود در بازار.
  2. مقاومت بالا در برابر فشار.
  3. سایز های بسیار متنوع برای استفاده در تمامی پروژه ها.
  4. امکان تغییر رنگ برای تمامی دریچه ها.
  5. امکان ثبت برند تجاری و لوگو برای دریچه ها(سفارشی)
  6. عمر طولانی مدت در صورت استفاده صحیح از دریچه.
  7. پیدا شدن به وسیله فلز یاب در مواقع مفقود شدن.
نحوه خرید دریچه های چدن خاکستری

این نوع از پوشش منهول ها هم به صورت عدد و تعداد به فروش میرسند و هم به صورت وزن اما کدام بهتر است؟ قیمت های این دریچه ها که به صورت تعداد داده میشود بعد از وزن کشی یک دریچه گرفته میشود و ممکن است قیمت پایین تری برای دریچه ها سنگین باشد برخی با وزن کشیدن دریچه ها قیمت آنها بالا تر میشود و در برخی مواقع نیز قیمت آنها پایین تر هست. شما میتوانید با هرکدام از آنها که راحت تر بودید خرید خود را انجام دهید. نحوه قیمت وزن کشیدن به این صورت است که وزن یک دریچه را برای مثال 60 کیلویی را در قیمت روز مواد اولیه برای مثال 10 هزار تومان ضرب میکنیم و قیمت نهایی 600 تومان قیمت نهایی این دریچه ها است.

آیا این دریچه ها امکان صادرات به کشور های همسایه را دارند؟

ذر بسیاری از مواقع خیر برای صادرات دریچه های منهول باید حتما این دریچه ها مهر و نامه استاندارد داشته باشد که معمولا این نوع از پوشش ها در کارگاه های ریخته گری تولید میشوند و فاقد استاندارد هستند. دریچه های شرکت منهول سنتر این امکان را برای شما فراهم میسازند که دریچه های مورد نظر را نیز به کشور های دیگر صادر کنید. امروزه این دریچه ها درحال صادرات به کشور های همسایه هستند و این صادرات به دلیل رضایت آنها هنوز ادامه دارد. توجه داشته باشید شرکت ما تمامی دریچه ها موجود در بازار را برای شما عزیزان موجود کرده است و میتوانید این دریچه ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای دریافت قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز تماس بگیرید متخصصین ما آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید