دریچه منهول دسته دوم بخریم؟ بدون مقدمه و حرف اضافی بگوییم که به هیچ وجه خرید دریچه های منهول فاضلابی دسته دو پیشنهاد نمیشود دلایل زیادی برای نخریدن این دریچه ها وجود دارد که در ادامه مطلب به آن میپردازیم. بیشتر افرادی که تمایل به دریچه های درجه دوم دارند به دنبال ارزان ترین محصولات بازار هستند و به همین دلیل است به سراغ محصولات دسته 2 هستند.

دریچه منهول دسته دوم

این دریچه ها معلوم نیست از چه منبعی خریداری شده اند و اصلا برای چه به فروش میرسند آیا این دریچه ها واقعا خریداری شده اند یا از جایی سرقت شده اند؟ دقیقا به همین دلیل است که میگیم دریچه های دسته دوم را خریداری نکنید تا دست سارقان نیز از فروش این دریچه ها کوتاه بماند و جدا از این مسائل واقعا راضی هستید از دریچه ای که معلوم نیست از کجا اومده استفاده کنید؟!

دریچه منهول دسته دوم

به جای دریچه منهول دسته دوم چه دریچه ای بخریم؟

خرید دقیق و مشاوره باعث میشود که خرید بهتری داشته باشید و مهم تر از همه از خریدن دریچه های گران قیمت نیز دور خواهید ماند زیرا این دریچه ها در انواع بسیار مختلفی تولید میشوند و ممکن است از دریچه های منهول نا مناسب و گران تر برای چاه ها و منهول های خود استفاده کنید. باید بدانید که هیچ نیازی به دریجه های ترافیکی برای مکان هایی که تردد خودرو صورت نمیگیرد ندارید و میتوانید از دریچه های تولید شده مخصوص برای پیاده رو ها استفاده کنید که بسیار استاندارد هستند و ایمنی بالایی نیز دارند. استفاده یا خرید دریچه های دسته دو ایمنی مکان استفاده شده را پایین می آورد و همچنین ممکن است این دریچه ها استاندارد های لازم را نداشته باشد و یا مشکلی داشته باشد.

  • یک دریچه باید دارای ویژگی های زیر باشد:
  • دارای شماره سریال استاندارد و کلاس تولید شده باشد
  • دریچه های منهول باید دارای ضمانت نامه و گارانتی باشند
  • پوشش های منهول باید بدون ترک و کوچکترین شکستگی باشند
  • باید کلاس تولید شده بر روی درب اصلی دریچه ها نوشته شده باشد
  • عمر مفید این درب ها باید بالای 15 سال باشد در غیر این صورت قابل استفاده نخواهند بود
  • اگر میخواهید دریچه را در خیابان های اصلی استفاده کنید باید از دریچه های استاندارد و تایید شده توسط شهرداری استفاده کنید

دریچه های منهول دسته دو ارزش خرید دارند؟

خیر به هیچ عنوان بیشتر این دریچه ها از مواد غیر استاندارد و اصولی تولید میشوند و به نام دریچه های دسته دو با قیمت بسیار پایین فروخته میشوند یعنی حتی دریچه ها پا به عرصه استفاده هم نذاشته اند. اصلا مشخص نیست دریچه ای که خرید میکنید میتوانید فشار و یا ضربه ای را تحمل کند یا خیر اصلا این دریچه توسط شرکت یا شخص معتبری تولید و فروخته شده اند؟ نتیجه گیری ما این است که اصلا سمت خرید این نوع دریچه ها نروید بسیاری از افراد سودجو آماده هستند که برای مقداری پول بیشتر این دریچه ها را به فروش برسانند.

با تشکر از شما برای خرید و دریافت قیمت دریچه های منهول لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید