دریچه منهول در گیلان : امروزه نه تنها شهر ها بلکه روستا ها نیز از دریچه های منهول استفاده میکنند به این دریچه ها پوشش ها و محافظ های منهول نیز میگویند که کاربرد اصلی آنها حفظ امنیت منهول ها و افراد درحال حرکت هستند. این دریچه ها در سایز های متنوعی درحال تولید هستند که هرکدام از آنها دارای کاربرد های خاص خود هستند. امروزه بیشتر سیستم های ضروری در زیر زمین هستند که مهمترن آنها فاضلاب میباشد که تمامی شهر ها نیاز است از این سیستم های زیر زمینی استفاده کنند و بعد از آن سیستم های مخابرات و برق نیز دارای گسترده ترین سیستم ها در زمین هستند.

دریچه منهول در گیلان

تمام دریچه هایی که اجازه استفاده در کوچه ها و خیابان های اصلی را دارند دارای استاندارد EN124 هستند که بر روی درب اصلی نوشته شده است و به هیچ عنوان قابل پاک کردن نمیباشد. تمامی پوشش های منهول دارای یک درب اصلی و یک طوقه یا فریم نگهدارنده هستند اگر این طوقه نباشند به هیچ عنوان امکان استفاده از دریچه را ندارید زیرا دریچه به داخل چاه سقوط میکند و در آوردن آن نیز گاهی ناممکن است چون بعضی جنس ها وزن خیلی سنگینی دارند.

دریچه منهول در گیلان

ویژگی دریچه های منهول

  1. باید در مقابل ضربه های ناگهانی و فشار های خودرو ها مقاوم باشند
  2. دریچه های منهول در مقابل گاز های سمی فاضلاب مقاوم هستند
  3. عمر مفید دریچه ها باید بالای 20 سال باشند
  4. بیشتر دریچه ها قابلیت چکشخوار بودن ندارند اما یک ویژگی بسیار مهم برای دریچه هایی است که این قابلیت را دارند
  5. امکان ثبت برند تجاری و لوگو برای تمامی دریچه ها وجود دارد
  6. دریچه های ترافیکی دارای ضمانت و گارانتی شکستگی میباشند

قیمت دریچه منهول برای گیلان

فروشندگان و نمایندگی های ما همواره سعی دارند که خریدی بهتر و دقیق تر را برای شما ایجاد کنند قیمت محصولات ما در همه جای دنیا به یک صورت است اما اگر از فروشندگان نا معتبر و به غیر از نماینده های ما خرید کنید ممکن است قیمت های بالاتری به دلیل کرایه های راه و باربری دریافت کنید. از نظر کیفیت دقت داشته باشید از جنس های مرقوب و درجه اول استفاده کنید تا در طول زمان دچار مشکل نشوید جنس های بهتر و عمر بیشتری دارند و از نظر امنیت نیز بهتر هستند. توجه داشته باشید فرقی نمیکند این دریچه کوپلیمری باشند یا چدنی و یا نانوکامپوزیت باید حتما استاندارد باشند و کلاس تولیدی این دریچه ها بر روی درب اصلی نوشته شده باشد.(نداشتن نام کلاس تولید شده یعنی دریجه استاندارد نیست و نمیتوان از آن استفاده کرد)

برای خرید و دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید