منهول پلی اتیلن 60 در 60 : منهول ها مهم ترین چیز برای ساخت سیستم های زیر زمینی هستند که این محصول سایز های بسیار مختلفی دارد که این مطلب سایز ارتفاع 60 و قطر 60 میباشد. منهول های پلی اتیلن وزن بسیار سبکی دارند به همین به راحتی جا به جا میشوند و همچنین نصب بسیار راحت تری دارند اما آیا این وزن سبک مقاومت هم دارند؟ بله مقاومت این محصول هم در برابر خوردگی و ساییدگی بالا میباشد و هم در برابر فشار ها وارد شده به دهانه منهول از مواد اولیه ای که برای تولید این منهول ها استفاده میشود برای تولید درب های منهول نیز استفاده میشود و از مقاومت خوبی هم برخوردار میباشد این منهول ها نیز دارای سایزبندی میباشد.

منهول پلی اتیلن 60 در 60

ارتفاع این منهول 60 سانتی متر است و پیشنهاد میشود برای نصب آن را در ارتغاع پایین تری از 60 سانتی متر قرار دهید و بعد از آن به کمک آجر چینی دهانه آن را بالاتر بیارید تا به لبه اصلی منهول در مواقع وارد شدن فشار آسیبی نرسد. قطر یا همان دهانه ورودی این منهول نیز 60 سانتی متر میباشد که برای محافظت از آن میتوانید از هر نوع دریچه ای در همین سایز استفاده کنید از دربی استفاده کنید که به صورت مفید بتوانید از ورودی منهول ها استفاده بکنید در ضمن بعضی از منهول ها دارای 3 نقطه برای سایزبندی دارند. به جرات میتوان گقت از مقرون به صرفه ترین منهول های حال حاضر در بازار میباشد و به راحتی میتوانید آن را از ما خریداری کنید.

منهول ارتفاع 60 قطر 60

  1. این منهول ها از رند ترین سایز برخوردار هستند و به راحتی و بدون نیاز به سفارش میتوانید آن را تهیه کنید
  2. قیمت بسیار مقرون به صرفه آن باعث شده که برای تمامی پروژه ها بتوان از این منهول استفاده کرد
  3. از این محصول به عنوان آدم رو نیز میتوان استفاده کرد و به راحتی میتوان از آن انشعاب گرفت و پله نصب کرد
  4. حمل و نقل منهول 60*60 بسیار آسان میباشد و با کمک وانت نیز میتوان آن را جا به جا کرد
  5. عمر مفید این محصول بالای 25 سال میباشد

منهول پلی اتیلن یا پلاستیک سایز 60

این منهول ها از مواد اولیه HDPE ساخته میشوند پس همینقدر کافی است که بدانیم جنس واقعی این منهول پلی اتیلن میباشد اما بسیاری از خریداران این منهول ها را به نام های منهول پلیمری یا پلاستیکی میشناسند که کاملا اشتباه میباشد ویژگی های محصولاتی که از پلی اتیلن ساخته میشوند زمین تا آسمون با محصولات پلاستیکی فرق دارد. شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت به صورت 24 ساعت با مشاورین ما تماس بگیرید ما حتی در روز های تعطیل نیز پاسخگوی شما مشتری های عزیز هستیم و همچنین با مشاوره گرفتن شما منهول مناسب با مکان مورد نیاز را خریداری میکنید و خریدی بهتر ار تجربه خواهید کرد.

منهول پلیمری سایز 60 در 60 

منهول های پلیمری نیز دقیقا همین نمونه میباشند که به نام دیگری شناخته میشوند و دقیقا همان ویژگی هایی که گفتیم برای این منهول ها وجود دارد تنها نام آنهاست که متفاوت است. لازم به ذکر است تنها منهولی که میتواند سال های بسیار از آن در زیر خاک استفاده کنید همین منهول های پلیمری یا پلی اتیلن میباشد زیرا جنس آن طوری میباشد که در برابر خوردگی و خاک مقاوم است و مهم تر از آن در برابر گاز های مخرب فاضلاب نیز به شدت از خود مقاومت نشان میدهد پس باخیال راحت فقط سایز منهول ها را انتخاب کنید زیرا این منهول کار خود را به درستی انجام میدهد.

برای خرید ودریافت قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09357893474
09364553535

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید