منهول قطر 1000 ارتفاع 120 به صورت پلی اتیلن تولید میشود و دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند این منهول ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند این منهول ها را طوری طراحی کرده اند که سالیان زیادی را در زیر خاک به دون مشکل به کار خود ادامه دهند. منهول پلی اتیلن قطر 1000 میلی متر را میتوانید در ارتفاع 120 سانتی خریداری کنید و برای فاضلاب ها از آن نیز استفاده بکنید رنگ این منهول ها به صورت پیشفرض به صورت زرد تولید میشود اما میتوانید در صورت نیاز رنگ آن را به صورت دلخواه تغییر دهید که بعید میدونم نیازی به انجام این کار داشته باشید.

منهول قطر 1000 ارتفاع 120

  • این منهول ها به خوبی در زیر خاک مورد استفاده قرار میگیرند و عمر طولانی مدتی دارند
  • مواد تشکیل دهنده این منهول ها از HDPE میباشد به همین دلیل نسبت به دیگر منهول ها از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار هستند
  • شما میتوانید در صورت نیاز از این منهول ها انشعاب بگیرید و لوله های مورد نیاز را نصب کنید
  • امکان ثبت برند و لوگو بر روی بدنه این منهول ها وجود دارد
منهول قطر 1000

قیمت منهول پلی اتیلن قطر 1000 ارتفاع 120

این منهول ها را نمیتوان در جنس های مختلفی تولید کرد به همین دلیل جنس هایی که شما میتوانید از میان آنها انتخاب کنید بسیار محدود است اما خب همیشه و همه جا دیدیم که محصولاتی که به صورت پلی اتیلن ساخته میشوند دارای ویژگی های خوبی هستند در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارند اما این منهول ها که به صورت پلی اتیلن یا پلیمری ساخته میشوند به هیچ عنوان در زیر خاک پوسیده نمیشوند و ساییدگی ندارند همچنین به دلیل وزن بسیار سبکی که دارند به راحتی جا به جا میشوند و نصب بسیار راحتی دارند. اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید همین حالا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.

منهول پلیمری قطر 1000 چیست؟

منهول های پلیمری همان پلی اتیلن هستند که به این نام شناخته میشوند بیشتر مشتری هایی که قصد خرید دارند این منهول ها را به هر اسمی که میشناسند سفارش میدهند. بیشتر دیده شده که این محصول را به نام منهول پلاستیکی نیز خریداری کرده اند زیرا شکل ظاهری این منهول ها بسیار شبیه به پلاستیک میباشد و بعضی از ویژگی های آن را نیز دارد. توجه داشته باشید که این منهول ها سایزبندی بسیار متنوعی دارند و به راحتی با مشاوره گرفتن میتوانید خریدی امن و راحت تر تجربه کنید شما میتوانید در هنگام خرید به صورت غیرحضوری سایز ها و اندازه ها را به صورت دقیق همراه با نشان دهنده متر از ما خریداری کنید.

درهنگام خرید منهول به چه نکاتی توجه کنیم؟

درهنگام خرید هر نوع محصولی باید اول از همه توجه کنید که شکستگی یا ترک خوردگی نداشته باشد زیرا ممکن است در کارایی منهول مشکل ایجاد کند همچنین همیشه سایز های مناسب را انتخاب کنید و سایز های کوچک تر را برای حفره ها چاه های بزرگ تر استفاده نکنید. برای انشعاب گرفتن از این منهول ها هنگام بریدن مراقب باشید به صورت دقیق بریده شود و بعد از نصب انشعاب به کمک یک چسب آن را آب بندی کنید. امکان نصب پله برای تمامی منهول ها وجود دارد و رفت و آمد را برای کارکنان بسیار راحت تر میسازد.

برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09364553535

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید