گریل آبرو : امروزه شاهد ساخت ساختمان های و مجتمع های بسیار بزرگی هستیم که دارای طبقات بسیار زیادی در زیر زمین هستند یا نه حتی پارکینگ های همکف نیز برای جمع آوری آب به همین گریل ها نیاز دارند. حتی از تصویر این محصول مشخص است که کاربرد اصلی آنها چیست بیشتر این گریل ها را در بغل استخر ها میبینید که به خوبی آب های اضافی را از راه رو استخر و یا بغل استخر جمع آوری میکند. این گریل ها را میتوانید در سایز های مختلفی تهیه کنید و بر روی جوب ها استفاده کنید برای خرید این محصول توجه داشته باشید که شما نیازمند سایز ارتفاع و عرض محصول هستید.

گریل آبرو چیست؟

کاربرد اصلی گریل ها انتقال آب ها به سمت چاه و کفشور ها میباشد و به نوعی میتوان گفت این محصول آب و سیالات را به سمت فاضلاب ها راهی میکنند و کمک بسیار زیادی به جمع نشدن آب میکنند. گریل ها دارای یک کفی مجزا برای انتقال آب هستند و همچنین یک دریچه دارند که به صورت مشبک بوده و دارای شیار های بسیار زیادی هستند که ورود آب را بسیار راحت میکنند. روش نصب و جایگزاری این محصول را میتوانید در ادامه مطلب بخوانید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

گریل آبرو

ویژگی گریل های آبرو

  • گریل های ابرو به خوبی آب های سطحی را به سمت چاه ها هدایت میکنند
  • این محصول دارای سایز بندی بسیار زیادی است که انتخاب را برای شما بسیار راحت تر میسازد
  • نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد
  • در صورت استفاده درست و مناسب سال ها نیازی به تعویض آنها ندارید
  • از این گریل ها حتی برای مکان هایی استفاده میشود که تردد خودرو صورت میگیرد

انواع و جنس های گریل

همانطور که گفتیم این گریل ها انواع مختلفی دارند یکی از معروف ترین آنها و محبوب ترین آنها جنس پلاستیکی میباشد که وزن بسیار سبکی دارد اما در کنار این وزن مناسب بسیار مقاوم هستند و با عبور خودرو نیز آسیبی به آنها وارد نمیشود. حتی شما میتوانید رنگ های دلخواه خودتون رو برای این محصول انتخاب کنید رنگ ها به صورت پایه در تولید تغییر میکنند و به صورت اسپری نیستند. درصورت شکستگی درب های گریل میتوانید دوباره آن را به راحتی خریداری کنید و نصب کنید درب ها هم به صورت ریلی جایگزاری میشوند و هم به صورت مستقیم از بالا.

روش نصب گریل ابرو

برای نصب این محصول شما اول باید کف مورد نظر را عایق و آب بند کنید پیشنهاد میدیم که کف و به کمک سیمان و بتن محکم کنید و بعد گریل را سر جای خودش قرار بدید. اگر جاهای خالی در کنار گریل وجود دارد به کمک بتن و سیمان نیز آن را پر کنید این کار باعث میشه که گریل ها بسیار مجکم سرجای خود قرار بگیرند و حتی در مقاومت آن در لحظه تردد خودرو نیز تاثیر دارد. در هنگام نصب توجه کنید که هیچ لوله ای از زیر این گریل ها عبور نکرده باشد چون صد در صد در هنگام وارد شدن فشار لوله های زیری آسیب خواهند دید.

برای خرید و قیمت لطفا تماس بگیرید.
09120655882
09364553535
09357893474
09108436281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید