دریچه منهول لولا دار برای بهود عملکرد در سیستم های زیرزمینی تولید شده اند این درب ها قابلیت این را دارند که چند بار در طول روز باز و بسته شوند بدون نیاز به صرف نیروی اضافی برای بلند کردن دریچه ها. دریچه لولا دار همیشه به طوقه خود متصل است و حتی برای نصب دریچه ها نمیتوانید آنها را از هم جدا کنید اما موردی برای برای استفاده از این دریچه ها برای شما وجود نخواهد داشت. لولا های کار شده برای این پوشش های فاضلاب از جنس بسیار مقاوم بوده و حتی در برابر ضربه های ناگهانی و فشار های وارد شده از طرف چرخ خودرو مقاومت دارند.

دریچه منهول لولا دار

  1. این نوع از درب های فاضلاب و مخابرات را میتوانید در سایز های مختلف خریداری کنید
  2. جنس لولای دریچه ها A17 بوده که یکی بهترین جنس های موجود در ایران میباشد
  3. قیمت دریچه لولا دار از 12,000,00 تا 19,000,00ادامه دارد
  4. اگر از محصولات استاندارد و ترافیکی خریده باشید نه تنها دریچه ها بلکه لولا ها دارای ضمانت شکستگی میباشند
  5. اگر نصب این محافظ ها اصولی باشد و درست انجام شده باشد عمری بالاتر از 20 سال دارند
  6. این دریچه ها در 3 کلاس اصلی ترافیکی و پیاده رویی تولید میشوند
دریچه منهول لولا دار

خرید دریچه لولادار

خرید دریچه هایی که لولا دار هستند میتوانند یک تجربه بسیار خوب و به یاد ماندنی برای شما داشته باشد زیرا از لحاظ ظاهری بسیار تمیز هستند و حتی میتوانید در پارک ها و ساختمان ها از آنها استفاد کنید. خرید این دریچه ها با همه دریچه های دیگر فرق دارد برای خرید این محصول دیگر نیازی به وزن کشی نیست زیرا تایین قیمت این محصول با همه متفاوت است که در ادامه مطلب به آن میپردازیم. هر چیزی که قصد خرید آن را دارید باید خوبی ها و بدی های آن را در نظر گرفته باشید به همین دلیل پیشنهاد میکنیم قبل از خرید یا از خود ما مشاوره بگیرید یا حتما از یک استادکار کمک بگیرید تا دریچه اشتباهی خریداری نکنید البته که در صورت خرید اشتباه شما میتوانید به راحتی آن را تعویض کنید.

روش نصب دریچه های منهول لولادار چگونه است؟

نصب این محصول نیز همانند دیگر دریچه ها میباشد که طوقه ها یا همان فریم ها در زیر خاک قرار بگیرند اما تنها تفاوتی که بین دریچه ها با درب های معمولی است چیزی نیست جز اینکه نمیتوانید به صورت کامل درب را از طوقه ها جداکنید و مجبور به جایگذاری کامل دریچه در مکان مورد نظر هستید.حتما بعد از نصب کامل دریچه تابلو خطر را برای دریچه ها بگذارید مدت زمانی که نیاز است دریچه ها در جای خود سفت و محکم بشوند یک روز میباشد و بعد میتوان به روال عادی از این درب های استفاده کرد. استفاده از این دریچه باعث بالا رفتن امنیت چاه ها و منهول های شما میباشد زیرا باگذاشته لولا یک پیچ به درب و طوقه زده میشود که تنها با آچار های مخصوص خود باز و بسته میشوند.

برای خرید و دریافت قیمت لطفا با ما تماس بگیرید.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید