منهول پلی اتیلن پله دار : پلی اتیلن به دلیل ویژگی های بسیار زیادی که دارند در ساخت تجهیزات فاضلابی کاربرد های بسیار زیادی دارند از این مواد که به HDPE شناخته میشوند برای ساخت لوله پلی اتیلن و حتی درب های منهول استفاده میشود که مقاومت بالایی نیز دارند. منهول ها عموما برای فاضلاب و سیستم های زیر زمینی برقی یا مخابرات استفاده میشوند این منهول ها دارای پله میباشند که به همین دلیل است به آن منهول پله دار نیز میگویند این پله ها برای این میباشد که افراد به راحتی داخل منهول رفته و به راحتی نیز خارج میشوند. منهول های پلی اتیلن پله دار را میتوانید در سایز های مختلفی خریداری کنید اما توجه داشته باشید تمامی سایز های این منهول آدم رو میباشد.

منهول پلی اتیلن پله دار

  • این منهول ها به خوبی در زیر خاک استفاده میشوند و در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم هستند
  • این منهول ها وزن بسیار سبکی دارند و به راحتی میتوانید آن را جا به جا کنید و به دلیل وزن مناسب نصب بسیار راحتی نیز دارند
  • با استفاده از این محصول شما دسترسی بسیار راحت تری به سیستم های زیرزمینی خواهید داشت
  • شما میتوانید از این منهول ها در مکان هایی که تردد ترافیکی دارند استفاده کنید اما روش صحیح دارد
  • رنگ پیشرفض برای این محصول زرد میباشد اما میتوان درهنگام تولید رنگ آن را مشخص کرد

خرید منهول پله دار 

این محصول در جنس های مختلفی تولید میشود که همگی آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند اما پیشنهاد ما برای شما استفاده از منهول پلی اتیلن است که وزن بسیار سبکی دارد اما خیلی مقاومت خوبی دارد. یکی از ویژگی های بسیار مفید این منهول ها این است که قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه ای نسبت به دیگر منهول ها دارد اما به جرات میتوان گفت از هر منهولی بیشتر ویژگی دارد. درهنگام خرید منهول های مورد نظر توجه داشته باشید بدون ترک و شکستگی باشند زیرا ممکن است در طول زمان آسیب جدی به منهول یا تجهیزات زیرزمین وارد کند. پیشنهاد میشود برای اینکه خرید بهتر و امن تر را داشته باشید قبل از خرید حتما از فروشندگان و بلده کار ها مشاوره دریافت کنید برای دریافت لیست قیمت منهول های پلی اتیلن پله دار با ما تماس بگیرید.

شکل ظاهری منهول پله دار پلی اتیلنی

شکل ظاهری این منهول ها بسیار شبیه به پلاستیک میباشد خیلی از مشتری ها این منهول ها را با پلاستیکی اشتباه میگیرند اما نکته اینجاست که مقاومت پایین پلاستیک اجازه نمیدهد شما در ساخت منهول از آن استفاده کنید. منهول های شرکت ما به صورت دایره ای تولید میشوند اما شما میتوایند شکل های دیگری را به صورت سفارشی تولید کنید در هنگام سفارش باید 3 نکته مهم را در نظر بگیرید اولی اینکه دهانه وروی منهول را مشخص کنید و باعد از نوبت به ارتفاع منهول ها میرسد که مشخص کننده ارتفاع اصلی است در اخر باید حجم یا قطر منهول را مشخص کنید که همان قسمت زیری منهول میباشد. از سایز های بزرگتر منهول ها برای مخابرات و از سایز متوسط برای فاضلاب استفاده میشود.

برای دریافت قیمت های به روز و دقیق لطفا با شماره های ما در تماس باشید با به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید