هندهول: هندهول ها امروزه کاربرد های بسیار زیادی دارند که درادامه مطلب به آن میپدازیم. همانطور که میدانید کاربرد این هندهول ها بیشتر برای مخابرات استفاده میشوند و به همین دلیل است که بیشتر مشتری ها این هندهول ها را به نام های فیبرنوری نیز میشناسند. این هندهول ها بیشتر در زیرخاک استفاده میشوند به همین خاطر است که باید طوری طراحی شوند در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم باشند در زمان های گذشته از منهول ها و مخزن های آهنی و جنس هایی استفاده میکردند که بعد از گذشت چندسال باعث پوسیدگی و خوردگی میشدند .

هندهول پلی اتیلن

به هندهول هایی که با مواد اولیه  PE تولید میشوند را پلی اتیلن میگویند ما از این مواد اولیه که بعضی ها به نام HDPE نیز میشناسند برای تولید دریچه های منهول و لوله های پلی اتیلنی استفاده میکنیم.این مواد به خوبی در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت دارند اما دارای معایبی نیز هستند که یکی از مهم ترین آنها مقاومت بسیار پایین آن در برابر آتش و گرما میباشد حتی در مواردی مشاهده شده با روشن کردن آتش بر روی زمین هندهول های زیر خاک آسیب دیده اند. این محصول به دلیل وزن سبکی که دارند میتوان به راحتی آنها را نصب کرد تمامی هندهول ها و منهول ها همانند دیگر دریچه ها در کلاس های پیاده رویی و ترافیکی تولید میشوند که بنا به نیاز میتوان از آنها انتخاب کرد.

هندهول

مشخصات ظاهری هندهول ها

شکل ظاهری این محصول بسیار شبیه به پلاستیک میباشد که ممکن است شما این هندهول ها را با پلاستیکی اشتباه بگیرید.این هندهول به رنگ زرد می باشد و شکل ظاهری و جنس ان به صورتی است که عمر زیادی در زیر خاک داشته باشد و بر روی ان لبه هایی طراحی شده است که در زیر خاک تکان نخورد و جا به جا نشود این هندهول ها از لحاظ ظاهری بسیار زیبا تر از هندهول های دیگر با جنس های مختلف هستند ضخامت این هندهول ها به صورتی هستند که برای سوراخ کردن و اتصال دادن اتصالات و لوله ها در سریع ترین زمان صورت بگیرد.نوع جنس این هندهول ها به دلیل استفاده از مواد اولیه پلی اتیلن طوری است که میتوان به راحتی لوله را به آن جوش زد.

سایز های مختلف هندهول

سایز بندی هندهول ها به این گونه است که اول دهانه ورودی آن اندازه گیری میشود و بعد از دهانه به سراغ اندازه گرفتن ارتفاع آن میرویم. از محبوب ترین سایز های این محصول میتوان به سایز دهانه 60 سانتی متری و ارتفاع 60 سانتی که به آن هندهول 60 در 60 نیز میگویند اشاره کرد. یکی دیگر از سایز های محبوب و پرفروش سایز دهانه 60 سانتی و ارتفاع 80 سانت میباشد که به زبان عامیانه و بازاری به آن هندهول 60 در 80 میگویند. شما قبل از خرید میتوانید سایز های سفارشی خود را با ما در میان بگذارید ما سایز های سفارشی را برای شما تولید میکنیم همچنین درهنگام تولید میتوانید رنگ محصولات مورد نظر خود را تغییر دهید.

هندهول برق

از هر محصولی که نارسانا باشد میتوان برای مصرف های برقی استفاده کرد تمامی جنس هایی که این هندهول ها تولید میشوند این قابلیت را دارد از این هندهول ها هم برای مخابرات و فیبرنوری میتوان استفاده کرد به اصطلاح میتوان به این محصول هندهول برقی نیز گفت. سایز های گفته شده در بالا را نیز برای هندهول های برقی میتوانید خریداری کنید این محصول بسیار راحت نصب و اجرا میشود شما میتوانید حتی برای اجرای هندهول های خود با ما تماس بگیرید ما گروهی قدرتمند برای شما میفرستیم. شما میتوانید با ما به صورت 24 ساعت تماس حاصل فرمایید ما حتی در روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

ویژگی هندهول های کامپوزیت

چیزی به نام هندهول های کامپوزیت وجود ندارد بیشتر مشتری ها همانطور که گفتم این جنس را به دلیل شکل ظاهری نزدیک به پلاستیک به نام های دیگر میشناسند. اگر بخواهیم به طور کلی نیز بگوییم تمامی ویژگی هایی که این محصول دارند بسیار شبیه به جنس هایی است که به صورت کامپوزیت تولید میشوند اما توجه داشته باشید شما میتوانید درب های این هندهول که به آن درب هندهول یا دریجه هندهول میگویند را در همین جنس یعنی کامپوزیت تهیه نمایید. پیشنهاد میشود که بعد از خرید هندهول ها دریچه ای خریداری کنید که از همان جنس باشد زیرا بهتر بر روی هم قرار میگیرند و این کار باعث بالاتر رفتن عمر محصولات میشود.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید