نسل جدید دریچه منهول: کاربرد اصلی دریچه ها محافظت از چاه ها و منهول ها میباشد که این منهول و چاه ها نیز خود کاربرد های دیگری دارد برای مثال ما در حال حاضر از این دریچه های منهول برای محافظت از سیستم های فاضلابی و مخابراتی و برق استفاده میکنیم. نسل جدید دریچه های منهول تولید شدند تا ایراد هایی که دریچه های قدیمی دارند را برطرف کنند این دریچه هارا میتوان مقاوم ترین دریچه های دنیا دانست زیرا تمامی این درپوش ها پوشش ها دارای برگه تست فشار و دارای ضمانت و گارانتی شکستگی هستند.

نسل جدید دریچه منهول

  1. این محصول جدیدترین دریچه تولید شده در ایران است و دارای استاندارد کامل ملی یعنی EN124 میباشد
  2. قیمت این دریچه ها در مقایسه با دریچه های دیگر که مقاومت بسیار پایین تری دارند بسیار مقرون به صرفه میباشد
  3. شما میتوانید برای دریچه هایی که در کلاس ترافیکی خریداری میکنید از ما ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت کنید
  4. توجه داشته باشید که در هنگام خرید دریچه منهول نسل جدید حتما فریم یا همان طوقه نگهدارنده نیز از همان جنس درب اصلی باشد
  5. عمر مفید این درب ها و پوشش های منهول بالای 35 سال میباشد
  6. شما میتوانید این دریچه ها را به صورت حضوری و غیرحضوری از ما خریداری کنید
نسل جدید دریچه منهول

دریچه نسل جدید چیست و چگونه تولید میشود؟ 

به دریچه های نانوکامپوزیت نسل جدید دریچه های فاضلاب و چاه ها میگویند همانطور که در بالا گفتیم این دریچه به این دلیل تولید شده اند که ایراد ها و بدی های دریچه های قدیمی را بر طرف کنند برای مثال دریچه های کوپلیمری در برابر آتش و گرما مقاوم نیستند و دریچه های چدنی نیز چکشخوار نیستند اما نسل درب جدید تمامی این ویژگی ها را دارند. کلاس های تولید شده به صورت B125 , C250 , D400 تولید میشوند که به ترتیب 12 تا 40 تن تحمل فشار دارند که میتوان از آنها در پیاده رو ها و خیابان های اصلی استفاده کرد.

شکل ظاهری پوشش های فاضلاب نسل جدید

شکل ظاهری پوشش های نسل جدید که برای چاه و منهول های فاضلابی استفاده میشود کامل شبیه به بتن میباشد اما این فقط ظاهر ماجراست داخل این دریچه ها چیزی بیشتر از یک بتن است. در وسط این دریچه ها و درعمیق نقطه این دریچه ها میلگرد کار شده است تا درهنگام وارد شدن فشار های نامتعارف نشکنند بلکه فقط مقداری خم شوند. رنگ این درب های به صورت پیشفرض طوسی میباشند اما میتوانید رنگ های آن را به صورت دلخواه انتخاب کنید همچنین قبل از تولید میشود لوگو های روی درب اصلی را نیز تغییر داد. این محصول دارای سایزبندی کامل میباشد و شما میتوانید به راحتی سایز های مورد نیاز را تهیه کنید و به راحتی نصب کنید.

قیمت دریچه منهول نسل جدید

یکی از ویژگی هایی که باعث شده بود این دریچه ها با دیگر دریچه ها رقابت کنند قیمت بسیار مقرون به صرفه این دریچه ها بود اما این قیمت پایین تر باعث نمیشد که دریچه ها از کیفیت پایینی برخوردار باشند برعکس تمام وِیژِگی هایی که باید یک دریچه داشته باشد را در خود دارد. نسل جدید دریچه به صورت استاندارد تولید میشود و این استاندارد به صورت EN124 بر روی درب ها نوشته شده است این استاندارد به صورت ملی میباشد اما میتوان این درب ها را در کشور های همسایه نیز استفاده کرد.قیمت این محصول از 11,000,000ریال شروع میشود و کلاس های بالاتر قیمت آنها بالاتر میرود شما میتوانید برای دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما تماس بگیرید.

باتشکر برای خرید و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید