دریچه منهول در خوزستان : دریچه های منهول امروزه در بیشتر شهر ها و حتی روستا ها استفاده میشوند اما آیا میدانید که کاربرد اصلی این دریچه ها چیست و برای چه چیزی تولید میشوند؟ کاربرد اصلی این دریچه ها محافظت از منهول ها و چاه ها هستند شاید درحال قدم زدن در خیابان ها این دریچه ها را مشاهده کرده باشید که به شکل های دایره ای و چندضلعی هستند و بروی چاه های فاضلاب و مخابرات استفاده شده اند این دریچه ها امنیت را برای افراد درحال تردد به وجود می آورند.

دریچه منهول در خوزستان

  1. دریچه هایی که برای شهر خوزستان استفاده میشوند باید در برابر گرما و سرما مقاوم باشند
  2. این دریچه ها در سایز های بسیار متنوعی برخوردار است که حق انتخاب بهتری را به شما میدهد
  3. عمر مفید این محصول در صورت استفاده صحیح و نصب درست تا 20 سال به بالا است
  4. تمامی دریچه ها و پوشش های منهول دارای یک درب اصلی و یک طوقه نگهدارنده میباشند
  5. امکان تغییر رنگ و همچنین لوگو و برند تجاری برای این دریچه ها وجود دارد
  6. تمامی درب های منهول باید که در خوزستان استفاده میشود باید دارای استاندارد EN124 میباشد
دریچه منهول در خوزستان

خرید دریچه منهول در شهر خوزستان

متاسفانه درحال حاضر هیچ نمایندگی برای فروش دریچه های منهول در خوزستان وجود ندارد شما میتوانید برای خرید این دریچه ها به صورت حضوری به نمایندگی های معتبر ما مراجعه کنید یا به صورت غیرحضوری خرید خودرا انجام دهید. محصولات شرکت منهول سنتر همگی استاندارد بوده و حتی میتوانید از آن برای صادرات نیز استفاده کنید اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بر روی فاکتور برای دریچه های خود ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت کنید. معمولا برای درب های ترافیکی تا 3 سال ضمانت و گارانتی شکستگی میتوانید دریافت کنید این محصول در 3 کلاس اصلی پیاده رویی 12 تن و ترافیکی 25 تن و ترافیکی 40 تن تولید میشود که هرکدام از آنها کاربرد های مخصوص خود را دارد.

چکونه دریچه منهول مناسب را برای چاه و منهول ها انتخاب کنیم؟

اول از اینکه باید بدانید دریچه را برای کجا میخواید استفاده کنید؟ اگه تو خیابان های اصلی قصد استفاده از آن را دارید باید دریچه های ترافیکی که حداکثر 40 تن تحمل فشار را دارند انتخاب کنید. درهنگام خرید هم توجه داشته باشید که دریچه ای سالم خریداری کنید تا در طی سالیان دیگر مشکلی برای درب ها به وجود نیاید همچنین رنگ دریچه ها تایین کننده کاربرد دریچه ها است برای مثال رنگ زرد برای گاز و های آبی برای فاضلاب ها استفاده میشود. این پوشش ها و محافظ منهول برای چاه های مخابراتی و حتی برق قابل استفاده هستند. دریچه ای که استاندارد است بر روی درب اصلی کلاس نوشته شده است و درکنار کلاس تولید شده استاندارد تولید شده نیز نوشته شده است که در بیشتر کشور های همسایه یکسان است.

برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید