دریچه منهول مخابراتی : امروزه با پیشرفته شدن شهر ها و بزرگ تر شدن آنها سیستم های زیرزمینی جدیدی نیز درحال توسعه هستند یکی از مهم ترین آنها مخابرات میباشد که تجهیزات و سیم های آن در زیر زمین میباشد. فروش این دریچه ها به گونه ای صورت میگیرد که مخصوص برای مخابرات میباشند یعنی بر روی درب اصلی آن لوگو یا برند مخابرات مشاهده میشود پس میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید به صورت پیشفرض و استاندارد سایز این درب ها از دیگر دریچه ها بزرگتر میباشد تا بتوان به راحتی موارد مورد نیاز و تجهیزات را داخل منهول برد.

دریچه منهول مخابراتی

  • سایز دریچه های مخابرات بزرگتر از دیگر درب ها و پوشش های فاضلاب میباشد
  • میتوانید برند دلخواه یا لوگو را روی درب اصلی آنها داشته باشید
  • دریچه مخابراتی همانند دیگر پوشش ها دارای 3 کلاس ترافیکی و پیاده رویی میباشد
  • عمر مفید این محصول در صورت خرید کلاس مناسب و نصب صحیح بالای 20 سال میباشد
منهول مخابراتی

دریچه مخابراتی

جنس مخزن های مخابراتی از پلی اتیلن است موادی با طول عمر بسیار بالا و دوامی بسیار زیاد اما این ویژگی ها بی دلیل نیست موادی که برای ساخت این منهول ها استفاده میشود از مناسب ترین مواد اولیه HDPE است که در صورت ضربه و فشار هیچ اسیبی نمیبیند اما این تحمل فشار باید متعارف باشد و با توجه برگه استاندارد منهول ها به ان فشار وارد کرد. رنگ این منهول ها به رنگ زرد و در بعضی مواقع به صورت ابی رنگ نیز تولید میشود استفاده از رنگ های روشن به تشخیص شکستگی و تشخیض سوراخ کمک میکند و همچنین تحمل این منهول ها را در برابر گرما بیشتر میکند ( هرچه رنگ روشن تر باشد کمتر گرما جذب میکند)

انواع منهول ها برای مخابرات

این منهول ها در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید میشود اما برای استفاده از این منهول ها برای مخابرات باید حداقل دهانه ورودی منهول ها 80 سانتی متر باشد که نتنها امکان رفت و آمد افراد وجود داشته باشد بلکه بتوان وسایل مورد نیاز مخابرات را نیز از آن عبور داد. همچنین میتوانید این سایز ها را در شکل های مختلف سفارش دهید اما پیشنهاد میشود برای این کار از دریچه های گرد استفاده کنید که دسترسی راحت تری دارند. همچنین منهول ها مخابراتی در ارتفاع ها و قطر های دلخواه نیز تولید میشود.

برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09364553535
09357893474

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید