منهول مخابراتی برای سیستم های زیر زمینی طراحی شده اند و توسط دریچه منهول مخابراتی محافظت میشوند که مخصوص برای همین منهول ها هستند و معمولا از سایز های 80 سانتی به بالا تولید میشوند. دریچه مخابراتی دسترسی کارمندان و کارکنان مخابرات را برای تعمیر و نگهداری سیستم های زیر زمینی بسیار راحت تر میکند. اگر این دریچه ها نبود برای هربار تعمیر و بازدید از مسیر های مخابراتی و فاضلابی در زیر زمین باید اقدام به کندن آسفالت و زمین میکردیم و دوباره بعد از اتمام عملیات چاه و حفره کنده شده را پر میکردیم.

دریچه منهول مخابراتی

دریچه منهول مخابراتی در جنس های مختلفی تولید میشود که بستگی به مورد نیاز شما دارد برای مثال دریچه های سبک تر از قیمت پایین تری برخوردار است اما تحمل فشار پایین تری نسبت به دریچه های سنگین تر و گران تر دارد. معمولا بر روی درب های منهول مخصوص مخابرات نام و برند مخابرات بر روی آن نوشته شده است این امر دقیقا برای دریچه های فاضلاب و کنتور ها وجود دارد و میتوان مشخص کرد که این دریچه ها برای چه چیزی تولید شده اند.

منهول مخابراتی

منهول مخابراتی

جنس مخزن های مخابراتی از پلی اتیلن است موادی با طول عمر بسیار بالا و دوامی بسیار زیاد اما این ویژگی ها بی دلیل نیست موادی که برای ساخت این منهول ها استفاده میشود از مناسب ترین مواد اولیه HDPE است که در صورت ضربه و فشار هیچ اسیبی نمیبیند اما این تحمل فشار باید متعارف باشد و با توجه برگه استاندارد منهول ها به ان فشار وارد کرد. رنگ این منهول ها به رنگ زرد و در بعضی مواقع به صورت ابی رنگ نیز تولید میشود استفاده از رنگ های روشن به تشخیص شکستگی و تشخیض سوراخ کمک میکند و همچنین تحمل این منهول ها را در برابر گرما بیشتر میکند ( هرچه رنگ روشن تر باشد کمتر گرما جذب میکند)

انواع منهول ها برای مخابرات

این منهول ها در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید میشود اما برای استفاده از این منهول ها برای مخابرات باید حداقل دهانه ورودی منهول ها 80 سانتی متر باشد که نتنها امکان رفت و آمد افراد وجود داشته باشد بلکه بتوان وسایل مورد نیاز مخابرات را نیز از آن عبور داد. همچنین میتوانید این سایز ها را در شکل های مختلف سفارش دهید اما پیشنهاد میشود برای این کار از دریچه های گرد استفاده کنید که دسترسی راحت تری دارند. همچنین منهول ها مخابراتی در ارتفاع ها و قطر های دلخواه نیز تولید میشود.

با تشکر از شما برای دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید