دریچه منهول در قزوین : امروزه نه تنها تمامی شهر های ایران بلکه روستا ها نیز از دریچه های منهول استفاده میکنند هر شهری که دارای جمعیت بیشتری باشد و یا بزرگ تر باشد استفاده از این محصول در آن بیشتر میشود. دریچه های منهول برای استفاده بر روی منهول ها و چاه ها تولید میشود که دارای یک درب اصلی و طوقه میباشد از طوقه ها برای نگه داشتن درب اصلی روی منهول و چاه استفاده میشود توجه داشته باشید با تغییر اندازه درب اصلی سایز طوقه نیز تغییر میکند. آب و هوای شهر قزوین طوری است که میتوان از تمامی دریچه ها در هر جنسی استفاده کرد اما در بعضی از شهر ها به دلیل گرما و سرمای بالا نمیتوان هر نوع جنسی را استفاده کرد.

دریچه منهول در قزوین

  1. دریچه های منهول باید عمری بالا تر از 10 سال داشته باشند
  2. این دریچه ها در 3 کلاس اصلی تولید میشوند که برای پیاده رو و خیابان های میتوانید از آنها استفاده کنید
  3. در کنار کلاس نوشته شده به علامت استاندارد روی درب ها نیز توجه داشته باشید که eN124 میباشد
  4. نصب این دریچه ها بسیار آسان میباشد همچنین برای نصب دریچه ها نیز میتوانید با ما تماس بگیرید
  5. توجه داشته باشید به هیچ عنوان از دریچه های پیاده رویی برای خیابان های اصلی استفاده نکنید
دریچه منهول در قزوین

دریچه در شهر قزوین

دریچه منهول در قزوین : این نوع دریچه ها استفاده بسیار زیادی نتنها در شهر قزوین دارد بلکه از برای در تمامی شهر ها به صورت گسترده استفاده میشود این نوع دریچه ها از مزایا بسیار زیادی برخوردار است که در ادامه مطلب به ان اشاره خواهد شد. این نوع دریچه ها به طور قاطع و مطمعن میشود گفت 10 برابر از دریچه های منهول دیگر تمحل فشار بیشتری دارد این نوع دریچه نه میشکند و نه ترک میخورد کلاس های تولید شده در این نوع دریچه به کلاس های E600, F900 این کلاس ها برای انتقال ناو های کشتی و هواپیما ها استفاده میشود و در صورت سفارش تولید میشود.

قیمت ها چگونه برای دریچه ها در نظر گرفته میشود؟

قیمت دریچه های منهول معمولا در تمامی نقاط کشور به یک اندازه و لیست قیمت است اما ممکن است در برخی مکان قیمت ها تغییر کرده باشد. اما شما میتوانید به راحتی با تماس گرفتن با شماره های ما از قیمت دقیق دریچه ها در سر تا سر مناطق کشور ایران مطلع شوید. بری از دریچه ها بر حسب سبک و سنگین بود قیمت گذاری میشود و برخی از انها بر حسب کلاس های تولید شده دریچه ها قیمت گذاری میشود. برای خریدی بهتر و دقیق پیشنهاد میکنیم با فروشندگان ما مشاوره دریافت کنید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09357893474

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید