لوله کاروگیت چیست؟: لوله کاروگیت یا همان لوله دوجداره چیست؟ لوله هایی که امروزه به دلیل قیمت مناسب و به دلیل کیفیت خوب و مقاومت بالا از آن استفاده میشود این نام را به خود اختصاص داده که میشود از این لوله ها در تمامی پروژها استفاده کرد. این لوله ها از ترکیب مواد پلی اتیلنی تولید میشود به همین دلیل است که مقاومت خوبی حتی در هنگام استفاده از آن در زیر خاک دارد. لوله های کاروگیت در انواع مختلفی تولید میشود که میتوانید ویژگی های این لوله ها را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

لوله کاروگیت چیست؟

لوله های دوجداره به شکل فنری و مارپیچ مانند هستند به این علت که وقتی لوله ها در داخل خاک قرار گرفتند به راحتی وزن خاک را با توجه به حفره های ان فشار را دفع میکند لوله های دوجداره کاروگیت از دو نوع سنگین و سبک تولید میشود که با نام های SN8 , SN11Jتولید میشود. لوله های پلی اتیلن کاروگیت در شاخه های 6 متری تولید میشود و با کوپلری که بر روی ابتدای لوله است سایز ان به 6.5 منر میرسد. داخل لوله های دوجداره معمولا به صورت زرد رنگ و ابی رنگ است تا به راحتی بتوان وجود هرگونه ایراد و مشکل را تشخیص داد.

لوله کاروگیت چیست

مزایا استفاده از لوله دوجداره

لوله کاروگیت موج دار به دلیل مقاومت بالای دنده ، مقاومت در برابر خوردگی به دلیل پلی اتیلن ، ویژگی آب بندی کامل ، 50 سال عمر ، ترکیب آلی مقاوم در برابر خوردگی ، سطح داخلی صاف ، حمل آسان ، صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در زمان لوله گذاری . لوله کاروگیت با ساختار اقتصادی ، قویتر و قابل اطمینان تر ، راه حل های مناسب برای پروژه های شما را ارائه می دهد. برای استفاده از لوله های کاروگیت دوجداره و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید.لوله دوجداره با اطمینان در پروژه های خود با قیمت بسیار مقرون به صرفه و کیفیت بالا استفاده می شود. همچنین با روشهای اتصال لوله راه راه آسان است. از سه روش برای ترکیب لوله های دوجداره کاروگیت استفاده می شود.• با نوع اتصال خودکار و واشر• نوع اتصال و واشر• نوع اتصال الکتروفیوژنبا استفاده از این روش ها می توان لوله ها را ترکیب کرد.

لوله کاروگیت سبک

همانطور که در بالا گفته شد لوله های کاروگیت در دو دسته تقسیم میشود سبک و سنگین هرکدام از این لوله ها برای استفاده در کار ها و پروژه های خاصی تولید میشود از لوله های سبک برای استفاده در مکان هایی که رفتار کم است استفاده میشود تا لوله های اسیب نبینند. و بیشتر برای انتقال اب های سطحی از ان استفاده میشود. تحمل فشار این لوله های 16.5 کیلو نیوتون است.

لوله کاروگیت سنگین

لوله های سنگین برای انجام عملیات سنگین تر استفاده میشود وقتی این لوله ها در زیر خاک قرار میگیرد با رد شدن خودروی های سنگین هیچ اسیبی نمیبینند و به راحتی و با اطمینان به کار خود ادامه میدهند. تحمل فشار این نوع از لوله ها به 31.5 کیلو نیوتون میرسد. هر دونوع لوله ها در سایز های یک سان تولید میشود و ظاهری دقیقا یکسان دارد و فقط تحمل انها و وزن لوله ها با هم متفاوت است.

روش ساخت لوله های دوجداره

در بالا گفته شد که این نوع لوله نیز از مواد اولیه پلی اتیلن همان مواد HDPEساخته میشود روش ساخت این لوله ها تقریبا مانند لوله های پلی اتیلن تک جداره است اول از همه مواد اولیه ذوب شده و بعد با کمک میله ماردون که میله ای فنری شکل است به جلو رانده میشود تا به داخل قالب های خود ریخته بشود و بعد از ریخته شدن به درون قالب ها به بیرون انداخته میشود تا با کمک اب سرد و هوای خنک خنک شود تا لوله ها به خوبی سفت شود تا به تحمل فشار مورد نظر برسد و بعد به انبار های کارخانه برده میشود تا برای تست ازمایش اماده شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت به صورت شبانه روز حتی در روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید