دریچه منهول در اهواز: برای خرید و سفارش دریچه های منهول برای شهر اهواز کافی است با یکی از شماره های ما در تماس باشید تا بتوانید هم به صورت حضوری و غیر حضوری از دریچه های ما دیدن فرمایید. تمامی دریچه هایی که در شهر اهواز استفاده میشود باید به صورت استاندارد بوده باشد و تحمل گرما و تابش مستقیم خورشید را نیز داشته باشد. متاسفانه در حال حاضر نمونه ها برای بازدید تنها در نمایندگی تهران موجود میباشد. همچنین میتوانید برای دیدن محصولات در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

دریچه منهول در اهواز

شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول و یا برای اطلاعات بیشتر اگر وقت مطالعه ندارید با شماره های ما تماس بگیرید تا به صورت مستقیم به کارشناس های متصل شوید. قیمت هایی از شرکت منهول سنتر دریافت خواهید کرد به صورت مستقیم از درب کارخانه است. دریچه هایی که شما میتوانید از ما خریداری کنید در سایز های مختلفی تولید میشود و این سایز ها در کلاس های مختلفی تولید میشود که باعث میشود از این دریچه ها بتوان در تمامی مناطق استفاده کرد. این دریچه ها کاربرد های بسیار خوبی در پارک ها و خیابان ها دارد زیرا باعث ایجاد امنیت در خیابان ها و کوچه ها میشود.

دریچه منهول اهواز

همانطور که در شکل زیر مشاهده میکنید دریچه های منهول به طور معمولی باید بدون انعطاف باشند زیرا با وجود هرگونه انعطاف اضافی این دریچه ها در فشار های وارد شده تحمل کافی را نخواهند داشت و باعث آسیب رسیدن به چاه و دریچه میشود. پوشش های منهول باید طوری ساخته شده باشد که نه تنها در گرما بلکه رد دماهای پایین 0  نیز تحمل داشته باشد. اگر دریچه ها در دماهای بسیار پایین یخ بزند و تحمل چکش خواری را نداشته باشد به راحتی با ضربه های وارد شده به ان خرد میشود و از بین میرود. البته برخی از دریچه ها هستند که در کلاس های سبک و پیاده رویی دارای مقدار انعطاف در برابر فشار هستند

دریچه منهول در اهواز

دریچه ها بیشتر در کدام شهر ها استفاده میشود؟

استفاده از دریچه های منهول برای هر شهری ضروری است زیر نمیشود چاه های فاضلاب شهری و منهول های مخابراتی را بدون محافظ و پوشش رها کرد.اما شهر های وجود دارد که بیشترین استفاده از دریچه های منهول را دارد شهر های بزرگی مانند تهران و البرز به دلیل وسعت زیاد از دریچه های بیشتری استفاده میشود. شهر های بزرگ دارای سیستم های زیر زمینی بیشتری نسبت به شهر های کوچک هستند سیستم های فاضلاب و سیستم های مخابراتی زیر زمینی امروزه بیشتر درخواست دریچه های منهول استاندارد را دارد.

کاربرد دریچه ها در سیستم های زیر زمینی

هر سیستم زیر زمینی نیازمند یک راه ورود و خروج میباشد که توسط منهول ها کنترل میشود و هر راه خروجی و ورودی نیازمند یک درب یا پوشش است این پوشش ها باید امنیت این سیستم های زیر زمینی را حفظ کند و همچنین خطر سقوط و افتادن افراد را در داخل منهول ها و چاه ها از بین ببرد تا افراد به راحتی از روی دریچه های منهول عبور کنند و به کار های روز مره خود رسیدگی کنند.

قیمت دریچه منهول در اهواز

بیشتر دریچه های استفاده شده در شهر اهواز از نوع چدن داکتیل و یا دریچه های منهول نانوکامپوزیت است زیرا این دو دریچه مقاومت بسیار زیادی در برابر گرما و اشعه خورشید دارند دریچه های منهول چدنی معمولا به صورت وزنی قیمت داده میشوند و دریچه های منهول نانوکامپوزیت برحسب کلاس و الیاف ساخته شده قیمت داده میشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید