دریچه منهول در شیراز : امروزه به جرات میتوان گقت حتی روستا های ایران درحال استفاده از دریچه های منهول هستند و تمامی چاه ها و حفره ها باید توسط دریچه های منهول محافظت شوند. دریچه های منهول در جنس های بسیار متعددی ساخته میشوند که هرکدام از آنها دارای ویژگی هایی هستند و مناسب برای یک آب و هوا هستند اما شهر شیراز به دلیل آب و هوایی که دارد این امکان را دارد که از هر جنسی برای این شهر استفاده کنید. هر سایز از این دریچه ها مخصوص برای یک فعالیت است یعنی برای فاضلاب یک سایز و برای مخابرات یک سایز دیگر وجود دارد و تولید میشود.

دریچه منهول در شیراز 

  • تمامی دریچه های منهول دارای یک درب اصلی و طوقه هستند که برای نصب حتما به هر دوی آنها نیاز دارید
  • سایزبندی دریچه های منهول به شما کمک میکند تا انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید
  • همه ی حفره ها و چاه ها باید حتما از پوشش ها و محافظ های منهول استفاده کنند
  • این دریچه ها در 3 کلاس اصلی ترافیکی و پیاده رویی تولید میشوند
  • شما میتوانید برای دریچه های سنگین و ترافیکی ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت کنید.
دریچه منهول در شیراز

فروش دریچه  در شیراز

برای ثبت درخواست خرید میتوانید با ما در تماس باشید و خریدی امن و راحت را تجربه کنید. تمامی دریچه ها ارائه شده شرکت منهول سنتر به صورت استاندارد های جهانی و ملی بوده است به همین دلیل امکان استفاده از این دریچه ها در تمامی شهر های کشور ما امکان پذیر است. تمامی دریچه های تولید شده شرکت منهول سنتر دارای 2 سال ضمانت شکستگی و سرقت دارد پس از شکستن دریچه های خود نترسید. برای ثبت سفارش بعد از تماس و هماهنگی ها ارسال بار به ارزان ترین روش ممکن برای شهر های دیگر و مشتری ها ارسال میشود.(باربری . اتوبوس رانی و….) شرکت ما قصد دارد که به کم هزینه ترین و بهترین و امن ترین روش ممکن بار را برای شما ارسال کند.دریچه منهول در شیراز نیز به همین روش ارسال میگردد.

قیمت انواع دریچه منهول برای شیراز

شرکت منهول سنتر برای احترام به مشتری های خود تمامی دریچه های خود را به صورت استاندارد و قیمتی بسیار مناسب به مشتری ها خود ارائه میدهد. تمامی دریچه های منهول تولید شده به صورت کلاس های مختلف تولید و قیمتگذاری میشود. در برخی از دریچه ها متفاوت است و با وزن دریچه ها قیمت انها مشخص میشود. تمامی دریچه های شرکت ما به صورت استاندارد های ملی و جهانی تولید میشود به این دلیل که دریچه های ما به کشور های همسایه نیز صادر شده و باید طبق استاندارد های جهانی باشد.

برای خرید و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.
09357893474
09120655882
09364553535

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید