دریچه منهول نانوکامپوزیت دایره ای سایز 80 در کلاس های مختلفی تولید میشوند که کاربرد های بسیار زیادی دارند اما کاربرد اصلی این سایز از دریچه ها برای استفاده در مخابرات ها است. دریچه های نانوکامپوزیت یکی از دریچه هایی است که در سایز های بسیار مختلفی تولید میشود و میتوان از آن برای تمامی مناطق نیز استفاده کرد البته اولین دریچه ای که تنوع سایزی بسیار بالایی دارد دریچه های چدنی میباشد و دریچه منهول نانوکامپوزیت در رده دوم قرار دارد.

دریچه منهول نانوکامپوزیت دایره ای سایز 80

این سایز از دریچه بیشتر به صورت دایره ای تولید میشوند اما میتوانید به صورت ثبت سفارش دریچه های خود را به صورت مربعی نیز تولید کنید اما درکل دریچه های دایره ای شکل از ویژگی و مزایا بیشتری برخوردار هستند. اگر درب اصلی دریچه ها آسیب ببیند میتوان به راحتی درب آن را خریداری کنید و جایگزین کرد اما به دلیل اینکه شکل های دیگر این دریچه به صورت سفارشی هست ممکن است مقداری برای تهیه دوباره آن اذیت شوید.

دریچه منهول نانوکامپوزیت سایز 80

شکل ظاهری دریچه های نانوکامپوزیتی سایز 80

شکل های درب های منهول نانو کامپوزیت بسیار شبیه به درب های منهول بتنی و سیمانی هستند اما این طور نیست شاید این پوشش های نانوکامپوزیت شبیه به درب های بتنی باشد اما بسیار از نظر استاندارد و مشخصات فنی باهم متفاوت هستند. دریچه های نانوکامپوزیت از ترکیب چند ماده موثر مانند رزین, کامپوزیت و مواد نانو تولید میشود که مقاومتی دوبرابر دریچه های بتنی میدهد. دریچه های منهول بتنی بسیار قدیمی شده اند این نوع دریچه بسیار وزن بالایی داشت و همچنین در هنگام استفاده و نصب باعث بهم ریخت راه میشد که به اصطلاح به ان میگویند حفظ نکردن مبلمان شهری همچنین این نوع دریچه ها نسبت به دریچه های بتنی زیبا تر ساخته میشود و ظمن زیبایی باعث میشود مبلمان شهری بهم نریزد. دریچه های منهول نانو کامپوزیت در سایز های 25 تا سایز 80 تولید میشود گه بزرگترین ان همین سایز  است که با طوقه ی خود به اندازه 1 متر نیز میرسد.

طوقه چیست؟

دریچه ها همراه با یک طوقه به مشتری ها داده میشود کابرد این طوقه ها این سات که دریچه ها در جای خود بماند و در داخل منهول ها سقوط نکند اگر این طوقه ها نبود دریچه ها به داخل چاه ها و منهول ها سقوط میکرد در بعضی از دریچه ها نیز میشود درب را به طوقه ها قفل کرد تا درب ها به سرقت نرود. وقتی طوقه ها در جای خود قرار میگیرد طوقه ها زیر خاک میرود و از دید مردم پنهان میماند.

چگونه میتوانیم این دریچه ها را تهیه کنیم؟

درکل وزن دریچه هایی که از جنس نانوکامپوزیت تولید میشوند بالا است و سایز 80 که سنگین ترین دریچه تولیدی در این جنس به صورت استاندارد است جا به جایی سختی دارد شما میتوانید این دریچه را به صورت آنلاین و تلفنی خریداری کنید و یا به صورت حضوری با مراجعه به نمایندگی ها این دریچه ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید به هیچ عنوان این دریچه ها را نمیتوان با خودرو های سواری جا به جا کرد و یا حداکثر میتوان یک عدد از این دریچه ها را با خودروی سواری جا به جا کرد.

شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید