دریچه بازدید منهول یا همان دریچه بازدید بیشتر برای جاهایی استفاده میشود که تعداد باز و بسته کردن درب آنها بالا میباشد برای مثال از این دریچه ها بر روی کنتور ها استفاده میکنند تا در صورت لزوم و نیاز بتوان به راحتی درب آن را باز کرد و کنتور را بازدید کرد. این محصول را میتوانید در جنس های مختلفی تولید کنید که از نظر وزنی و قیمتی تفاوت بسیار زیادی باهم دارند البته این دریچه ها تنها برای کنتور نمیباشد و میتوان از آن برای خط های انتقال لوله نیز استفاده کرد و خیلی چیز های دیگر که کاربرد های آن در این مطلب جا نخواهد گرفت.

دریچه بازدید منهول

  1. دریچه بازدید ها در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید میشوند که به راحتی میتوانید از بین آنها دریچه مورد نظر خود را پیدا کنید
  2. این دریچه ها تا حدامکان سبک طراحی شده اند تا به راحتی باز و بسته بشوند
  3. این درب ها بیشتر به صورت دایره ای تولید میشوند اما میتوان در سایز های مربعی نیز این محصول را تهیه کرد
  4. قیمت این محصول از 100,000الی540,000 میباشد
  5. درصورت استفاده درست و نصب صحیح عمر آنها بسیار بلند مدت میباشند
دریچه بازدید منهول

دریچه بازدید تاسیسات فاضلاب

باتوجه به گسترده تر شدن سیستم های فاضلاب ورودی ها استفاده از درب های منهول برای این سیستم ها افزایش یافته است به طوری که حتی در روستا نیز شاهد استفاده از این پوشش های بازدید هستیم. البته که این دریچه های بازدید تنها مخصوص برای فاضلاب نیستند بلکه تمام سیستم هایی که در زمین درحال فعالیت هستند باید حداقل چند دریچه برای بازدید داشته باشند تا در صورت نیاز بتوان به راحتی سلامت را چک کرد. برای راحت بلند شدن درب اصلی یک دستگیره تعبیه شده است تا بدون نیاز به استفاده از میله و یک اهرم بتوان درب را باز کرد و در نمونه های دیگر میتوانید لولا دار این دریچه های منهول بازدید را تهیه کنید که کمی قیمت بالاتری دارد اما کار را بسیار راحت تر میکند.

فروش و قیمت دریچه بازدید برای منهول

دریچه های بازدید به صورت عددی به فروش میرسند و مانند دیگر دریچه ها به صورت وزنی قیمت گذاری نمیشوند اما در برخی موارد این درب های بازدید همراه با منبع زیری یا همان منهول قیمت داده میشوند. کلاس های ترافیکی و پیاده رویی نیز برای این دریچه ها قابل اجرا است. ممکن است این پوشش های بازدید منهول گاهی در مکان هایی قرار بگیرند که عبور و تردد خودرو از روی آنها صورت گیرد پس باید از دریچه ای استفاده کرد که تحمل فشار بالایی داشته باشد و حتما روی درب های آن عبارت ترافیکی بودن خورده شده باشد. این نوع از دریچه ها را میتوانید در جنس های مختلفی خریداری کنید که همه ی آنها تمامی ویژگی های مورد نیاز را برای محافظت دارند.

دریچه های بازدید بعد از زلزله قابل بازیابی هستند؟

در بعضی از جنس ها بله و در بعضی دیگر خیر. اگر از دریچه ای استفاده میکنید که در آن از آهن و بقیه آلیاژ های آهنی استفاده میشود میتوانید به راحتی از وسیله فلزیاب استفاده بکنید تا دریچه را پیدا کنید. متاسفانه برای دریچه هایی که از مواد غیر آهنی تولید شده اند راهی برای پیداشدن وجود ندارد و تنها میشود آن را با علامت گذاشتن پیدا کرد. دریچه بازدید منهول برخی به دلیل تخریب ساختمان و یا آسفالت کشی دفن میشوند و ممکن است دیگر پیدا نشوند پس بهتر است از دریچه هایی استفاده بکنید که قابل ردیابی هستند. اگر از دریچه هایی استفاده میکنید که قابل بازیافت نیستند پیشنهاد میشود روی درب دستگیره ای فلزی قرار دهید تا به کمک آن بتوانید درب کامل را پیدا کنید.

چرا باید از دریچه های بازدید منهول استفاده بکنیم؟

تصور کنید کنتور ها و یا سیستم ها ترانس های زیر زمینی روی زمین قرار داشتند و بدون هیچ محافظتی بودند چه مشکلاتی پیش می آمد؟ این دریچه ها به شما کمک میکند تا به درستی و به صورت استاندارد از موارد مورد نیاز خود محافظت کنید. این دریچه ها از سقوط اشیاء و آسیب رسیدن به افراد درحال حرکت نیز جلوگیری میکند اگر این دریچه ها نباشد صدمه های مالی و حتی جانی بسیار زیادی به بار خواهد آمد. این دریچه ها میزان آبی که وارد منهول های کنتور میشود را نیز کمتر میکند و باعث میشود کمتر کثیفی وارد آنها شود و حتی راحت تر تمیز تر شود.

برای دریافت قیمت لطفا با شماره های ما تماس بگیرید.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید