دریچه منهول فلزی سالهای بسیار زیادی است که دیگر تولید نمیشوند و جای خود را به دریچه های دیگر در جنس های بسیار مختلفی داده اند اما شما میتوانید به صورت سفارشی اقدام به خرید این دریچه ها بکنید. دریچه فلزی دارای مقاومت بسیار بالایی است و اگر در هنگام قدم زدن در خیابان ها دقت کنید هنوز هم از این دریچه ها در خیابان ها دیده میشود همین نشان دهنده این است که عمر این دریچه ها بسیار طولانی مدت میباشد. توجه داشته باشید بیشتر از این دریچه ها برای جمع آوری آب های سطحی استفاده میشود زیرا آنها را به صورت شیار دار تولید میکنند.

ویژگی دریچه منهول فلزی

  • این نوع از دریچه ها بسیار مقاوم هستند و دارای مقداری انعطافپذیری هستند که همین به مقاومت آن کمک میکند
  • دریچه فلزی را میتوانید در سایز های بسیار گوناگون به صورت سفارشی تهیه کنید
  • این محصول در برابر اسید ها و خوردگی ها مقاوم هستند
  • عمر مفید این دریچه ها در صورت نصب درست بالای 40 سال میباشد 
  • تنها موردی که میتوان برای عیب این محصول گفت قیمت بسیار بالای آن میباشد
دریچه منهول فلزی

دریچه منهول فلزی

درب های فلزی امروزه به صورت منسوخ شده شناخته میشود و جایگزین این نوع درب ها شده است دریچه های چدنی جایگزین درب های فلزی است و تقریبا تمام نکات فنی درب های فلزی را دارد. اما درب های فلزی کاربرد های دیگری نیز دارد از ان برای پل نیز استفاده میشود این کاربرد ها به دلیل مقاومت بالا برای پل استفاده میشود.درب های فلزی باتوجه به حفظ مبلمان شهری باعث حفظ امنیت هنگام رفت و امد خودرو ها و وسایل نقلیه میشود وقتی خطری اجسام درحال حرکت را تهدید نکند میشود به راحتی و با خیال راحت از این دریچه ها استفاده کرد.

قیمت دریچه منهول فلزی

دریچه ها هرکدام به طور مختلفی تولید میشوند و فروخته میشوند برای مثال دریچه های چدنی به صورت وزن فروخته میشود هرچقدر وزن دریچه ها بیشتر باشد قیمت انها افزایش میاید. دریچه های کوپلیمری و نانوکامپوزیت به صورت کلاس های تولید شده فروخته میشود شروع قیمت این نوع درب ها از کلاس A5 شروع میشود وتا کلاس F900 ادامه دارد و هرکدام کاربرد های خود را داد.دریچه های منهول فلزی به صورت وزنی فروخته میشود اما مانند دریچه های چدنی امار سرقت این دریچه ها بالا است و توجه سارقان را به خود جلب میکند مخصوصا هنگامی که قیمت اهن الات بالا میرود سرقت این درب ها بیشتر میشود.

از چه دریچه ای به جای دریچه فلزی استفاده کنیم؟

امروزه دریچه های بسیار زیادی درحال تولید هستند که ویژگی های زیادتری حتی از درب های فلزی دارند میتوانید از این دریچه ها به راحتی جایگزین کنید این دریچه ها با توجه به ویژگی های بیشتری که دارد از قیمت بسیار پایین تری نسبت به دریچه های فلزی برخوردار هستند. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید گردن این محصولات با شماره های ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و یا از یک استادکار مشورت بگیرید و یک خرید عالی را تجربه کنید شما میتوانید با تماس با ما دریچه های جایگزین خوبی انتخاب کنید.

برای دریافت قیمت انواع دریچه منهول تماس بگیرید.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید