لوله کاروگیت در اهواز : بیشتر افرادی که در شهر های اطراف اهواز یا خود اهواز زندگی میکنند نیازمند لوله های کاروگیت میشوند این لوله ها کمک میکند که به هزینه بسیار کم آب های سطحی را انتقال دهند. لوله های کاروگیت سایز های مختلفی دارد که حتی اگر برای فشار زیاد آب به مشکل برخورد کردید میتوانید از لوله های بزرگ تر استفاده کنید که فشار کمتری به آنها وارد میشود. نام این لوله ها همانطور که از نامش پیداست از دو جداره تولید شده است که جداره داخلی ان صاف و صیقلی است و جداره خارجی به صورت یک فنر است تا بهتر در خاک قرار بگیرد.

لوله کاروگیت در اهواز 

متاسفانه هیچ نمایندگی برای فروش لوله ها در اهواز وجود ندارد اما شما میتوانید با شمارهای ما در تماس باشید و لوله های خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شودو همچنین شما میتوانید به صورت حضوری برای خرید لوله های کاروگیت تشریف بیاورید و لوله های خود را انتخاب کنید. شما با تماس با ما میتوانید با متخصصین ما ارتباط بر قرار کنید و به صورت غیر حضوری نیز از ما مشاوره دریافت کنید و خرید خود را انجام دهید و عکس و تصاویر مربوطه را برای شما ارسال میکنیم.

لوله دوجداره در اهواز

این نوع لوله ها دارای دو جداره است که عکس روبه رو جداره داخلی لوله ها را نشان میدهد که بخ صورت صاف و صیقلی است. تمامی لوله ها باید درون انها طوری طراحی شود که هنگام عبور مایعات لوله ها لجن نبندد و به اصطلاح لوله ها اب بند نشود. لوله های کاروگیت به دلیل صاف بودن و لیز بودن تمامی مواد رونده به راحتی از ان عبور میکند.

لوله های تک جداره چیست؟ 

لوله های تک جداره نیز از مواد پلی اتیلن ساخته میشود اما مانند لوله های کاروگیت نیستند. هر دو طرف لوله ها به صورت صاف و صیقلی است اما چرا جداره لوله را به صورت مارپیچ تولید میکنند.؟ لوله های کاروگیت باید در خاک کار گذاشته بشود به همین دلیل باید طوری طراحی بشود که وزن خاک را تحمل کند و به خوبی در جای خود قرار بگیرد.

لوله کاروگیت سایز 160

فروش لوله های کاروگیت دوجداره

لوله های کاروگیت اهواز همین لوله های تولید شده قدر و قدیر هستند که در اهواز به فروش میرسد یعنی از نظر کیفیت و استاندارد تمامی استاندارد ها قابل تایید است. تمامی لوله های کاروگیت به دلیل استفاده در تمامی شهر های دنیا باید استاندارد های جهانی و نیز استاندارد های ایران را باید داشته باشد.

جداره خارجی چیست؟

جداره های خارجی همانطور که در تصویر میبینید به صورت یک فنر یا مارپیچ هستند که کمک میکند لوله ها در خاک و در جای خود به صورت محکم بمانند و لیز نخورند. لوله های کاروگیت در دو نوع سبک و سنگین تولید میشود. لوله های سنگین 31 کیلونیوتون که به صورت kn نشان داده میشود تولید میشود و لوله های 16 کیلو نیوتون که به صورت سبک است تولید میشود.

لوله دوجداره در اهواز

استفاده از لوله های کاروگیت به عنوان منهول

از لوله های کاروگیت میشود به عنوان منهول ها نیز استفاده کرد. ارتفاع منهول را به صورت دلخواه برش میدهیم و یک سر این لوله ها را به صورت جوش الکتریکی میبندیم و یک سر دیگر ان که باز است را با کمک دریچه های منهول میپوشانیم. دریچه های منهول نیز در سایز های مختلفی تولید میشود که در تمامی سایز های لوله ها میشود از انها استفاده کرد. کوچکترین سایز دریچه ها سایز 20 است و بزرگترین سایز این دریچه ها سایز 80 است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید