لوله کاروگیت سنگین سایز 110 : امروزه کارخانه سایز های کوچک این لوله ها را تنها در یک نوع تولید میکنند اما شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت لوله های سایز 110 با ما در تماس باشید. این سایز از لوله های دوجداره کاروگیت که به لوله 110 میلیمتری هم معروف است از قیمت بسیار خوبی برخودار هست و میتوان از این لوله ها در مصارف بسیار زیادی استفاده کرد. توجه داشته باشید که کاربرد های گفته شده در همین مطلب تمامی کاربرد های این لوله است و برای چیز هایی که گفته نشده است از این لوله ها استفاده نکنید.

لوله کاروگیت سنگین سایز 110

کاربرد های لوله های کاروگیت عبارتند از :

  1. استفاده در زیر جوب ها و پل ها به دلیل مقاومت بالا.
  2. انتقال آب های سطحی و کم فشار.
  3. انتقال آب های فاضلاب (کاربرد اصلی این لوله ها است)
  4. استفاده از این لوله ها به عنوان لوله های زهکشی.
  5. استفاده از این لوله ها به عنوان لوله های کابلی.

برای دیدن مطالب بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه کنید

لوله کاروگیت سنگین چیست؟

لوله های کاروگت در دو نوع سنگین و سبک تولید میشود که هرکدام برای انجام کار های مشخص شده تولید شده اند. لوله های کاروگیت سبک را نمیشود در پروژه های سنگین استفاده کرد زیرا امکان اسیب دیدن این لوله ها بالا میرود. کاربرد لوله های سبک انتقال اب های سطحی است و استفاده از انها در مناطق کم رفت و امد است. لوله های کاروگیت سنگین برای استفاده در زیر پل ها است و میشود از ان در زیر خاک در مناطق پر رفت امد نیز استفاده کرد.

لوله های کاروگیت سنگین بهتر است یا سبک؟

مقایسه این دو نوع از لوله ها بسیار کار اشتباهی است زیرا همانطور که گفته شد این لوله ها کاربرد های خاص خود را داد. طبیعی است که لوله های کاروگیت سبک از قیمت بسیار پایین تری نسبت به لوله ها کاروگیت سنگین برخوردار است. لوله سنگین از مقاومت بسیار بالا تری نسبت به لوله های سبک برخوردار است پس تصمیم با پروژه است که کدام لوله مناسب تر است.

لوله کاروگیت سنگین سایز 110

لوله چیست؟

لوله جسمی است تو خالی که امکان رد شدن هوا و مایعات و حتی برخی از جامدات وجود دارد. لوله ها در سایز های مختلفی تولید میشوند و بسته به پروژه مورد نیاز سایز انها مشخص میشود و استفاده میشود. لوله ها در اولین بار برای انتقال نفت ها طراحی شد. وقتی که دیدند نفت ها در هنگام انتقال به راحتی سرقت میشدند تصمیم گرفتند خطوط انتقال نفت را با کمک لوله ها طراحی کنند. لوله ها امروزه در جنس ها و متریال های مختلفی تولید میشود اولین لوله هایی که تولید شد از جنس اهن فولاد و سیمان بتن بودند اما امروزه این لوله ها تقییرات زیادی کرئه اند.

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله های پلی اتیلن از پر فروش ترین لوله های موجود در بازار هستند این نوع لوله ها برای انتقال اب ها اشامیدنی و انتقال فاضلاب ها استفاده میشود. همچنین لوله کاروگیت سنگین سایز 110 نیز از همین متریال لوله استفاده میکند. این لوله ها با توجه به وِیژگی های زیادی که دارد از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار است. لوله های پلی اتیلن از سایز 16 میلی متر تا سایز 2500 میلیمتر تولید میشود ودر فشار های باری 4 تا 16 بار تولید میشود.

شما میتوانید برای دریافت قیمت های دقیق و بروز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید