لوله کاروگیت سنگین سایز 160 کاربرد های بسیار زیادی دارند و یکی از پرکاربرد ترین سایز های این لوله هستند برای مثال این لوله ها بیشتر در زیر جوب ها برای پل سازی استفاده میشود زیرا نوع سنگین لوله ها دوجداره دوام بسیار بالایی دارند. لوله دوجداره سنگین سایز 160 نیز همان تحمل فشار اتمسفر را دارند اما فشاری که از سمت خاک و فشار ها به لوله وارد میشود تفاوت دارد. این لوله ها را به صورت 31.5 کیلو نیوتون میشناسند این مقدار فشار مقدار تحملی است که لوله ها در برابر فشار های وارده به سطح خارجی تحمل میکنند.

لوله کاروگیت سنگین سایز 160

لوله های دوجداره به این دلیل شناخته میشود که از دو سطح به صورت کاملا متفاوت ساخته شده است. سطح داخلی این لوله ها به صورت صاف و صیقلی است و سطح بیرونی این لوله ها به صورت مارپیچ و فنری است. سطح داخلی به این دلیل به صورت صاف است که مواد رونده از لوله ها به سطح نچسبد و گیر نکند. سطح خارجی به صورت مارپیچ است که وقتی لوله ها در خاک قرار میگیرد در جای خود سفت و محکم باشد تا تکان نخورد.

لوله کاروگیت سایز 160
لوله کاروگیت سنگین سایز 110

لوله دوجداره سنگین سایز 160 میلیمتر

لوله های کاروگیت سایز 160 تا در شاخه های 6 متری تولید میشوند که همه آنها به همراه کوپر و واشر سر خود به مشتری داده میشوند.  فشار هایی که این لوله های کاروگیت تحمل میکنند 4 بار تا حداکثر 5 بار است. اگر در هنگام استفاده از لوله های کاروگیت با فشار بیشتری مواجه شدید از لوله با سایز بزرگتر باید استفاده کرد.فشار باری چیست؟ تمامی لوله های تولید شده باید فشاری که اب ها از داخل به انها وارد میکند را تحمل کنند این فشار را فشار بار یا فشار کاری میگویند.

شما میتوانید برای دریافت قیمت و دریافت مشاوره رایگان برای خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر تیم منهول سنتر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نیماشعبانی
    می 29, 2023 7:00 ب.ظ

    سلام لوله کاروگیت سنگین قیمتش چقدر با لوله سبک فرق داره؟

  • سلام قیمت این لوله ها از تمامی لوله ها پایین تر است و هر دو نوع قیمت مناسبی دارند مقدار تفاوت قیمت این لوله ها بسیار اندک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید