دریچه منهول چدنی مربعی سایز 50 : دریچه های سایز 50 معمولا به صورت محدود در جنس و متریال های کمی تولید میشود. برای مثال تنها دریچه های چدنی هستند که در سایز 50 به صورت مربعی و دایره ای تولید میشوند. روش تولید دریچه های چدنی طوری است که میتوان شکل و سایز های مختلفی برای دریچه ها تایین کرد.

دریچه منهول چدنی مربعی سایز 50

همانطور که در بالا گفتیم تعداد کمی دریچه در این سایز ها موجود میباشد و در حال حاضر میشود تنها این سایز را برای دریجه های چدنی یافت کرد. چرا این سایز بسیار کمیاب است و کم تولید میشود؟ دریچه ها معمولا تنها در چند سایز استاندارد تولید میشوند و تمامی این دریچه ها کاربرد های مخصوص خود را دارند. در برخی از مواقع به دلیل کوچکتر بودن حفره ها و چاه ها شما باید از دریچه های کوچک تر نیز استفاده کنید که ممکن است سایز 50 سانتی باشد.

دریچه منهول مربع چدنی سایز 50

دریچه مربعی سایز 50 چدنی

دریچه های منهول چدنی به روش ذوب تولید میشود. موادی که قرار است به به صورت دریچه منهول دربیاید ذوب میشود و به داخل قالب های از پیش ساخته شده میریزد و بعد از به کمک هوای سرد و آب های سرد خنک میشود تا مقداری سفت شود بعد از آن به داخل انبار برده میشود تا به خوبی به مقاومت خواسته شده برسد. روش ساخت این نوع دریچه ها مقداری مشابه دریچه های منهول کوپلیمری است.

دریچه منهول چدنی مربعی سایز 50

دریچه منهول مربعی چدنی سایز 50 به هماره طوقه های خود اندازی تا حدود 60 سانت میشود که میشود به راحتی از ان برای منهول ها ادم رو 60 سانت استفاده کرد. طوقه های برای نگه داشتن درب های منهول تولید میشود اگر طوقه ها و قالب های درب ها نبود این دریچه ها به داخل منهول ها و چاه ها سقوط میکردند.

شما میتوانید به راحتی برای خرید دریچه های سایز 50 به صورت مربعی و دایره ای با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید