دریچه منهول در اراک : با پیشرفت شهر ها سیستم های زیرزمین نیز با آنها رشد میکنند و این رشد سیستم های زیرزمینی باعث میشود استفاده از دریچه های منهول بیشتر به چشم بیاد. کاربرد اصلی دریچه منهول این است که بر روی منهول ها و چاه ها قرار بگیرند و از سقوط افراد و اشیاء درداخل آن جلوگیری میکند. در شهر اراک نیز امروزه به جز سیستم های فاضلاب سیستم های دیگری نیز درحال فعالیت است برای مثال در سایز های بزرگ تر این دریچه ها برای محافظت از منهول و چاه های مخابراتی است و همچنین از جنس هایی که نارسانا میباشند برای منهول های برق نیز استفاده میشود البته باید بدانید که درکل سایز و فرم منهول ها و جنس و سایز آنها باهم متفاوت است.

دریچه منهول در اراک

  1. دریچه هایی که در اراک استفاده میشود در 3 کلاس اصلی ترافیکی و پیاده رویی میباشد
  2. یک پوشش منهول باید عمری بیشتر از 20 سال داشته باشد
  3. دریچه های منهول این امکان را دارند که قبل از تولید رنگ و لوگوی روی آنها را تغییر دهید
  4. درصورت خرید دریچه های ترافیکی باید از فروشندگان ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت کنید
  5. تمامی دریچه ها باید به همراه طوقه خریداری شوند بدون طوقه یا همان فریم نصب آن غیر ممکن است.
دریچه منهول در اراک

چه دریچه ای برای شهر اراک مناسب است؟

آیا میشود از هر نوع دریچه با هر نوع جنسی در این شهر استفاده کرد؟ بله اما چرا این سوال پرسیده شد؟ به این دلیل که برخی از موارد هستند که نمیتوان از هر نوع دریچه ای برای آنها استفاده کرد برای مثال برای آفتاب های سوزان نمیشود از دریچه های پلاستیکی استفاده کرد مخصوصا اگر رنگ این دریچه ها مشکی باشد. اما همیشه راه هایی برای این مشکلات هست که شما میتوانید با تماس با مشاورین ما دریچه های دیگری را جایگزین کنید. شما میتوانید قبل از خرید دریچه ها از فروشندگان ما مشاوره دریافت کنید و تمامی معایب و مزایا این دریچه ها را از آنها بپرسید اینگونه خریدی بهتر و مطمعن تر را تجربه خواهید کرد و از هزینه های اضافی برای تعویض و کرایه راه در امان خواهید ماند.

 

 

انواع کلاس های دریچه منهول

دریچه های منهول نانوکامپوزیت به دلیل تحمل بالای گرما به راحتی در این شهر استفاده میشود و همچنین این نوع دریچه ها در برابر اشعه uv مقاوم است. دریچه های نانوکامپوزیت در کلاس های مختلفی تولید میشود این کلاس ها عباراتند از :

  1. CLASS A15 : این نوع کلاس برای استفاده در پیاده رو ها تولید میشود.
  2. CLASS B125: این نوع کلاس نیز برای پیاده رو تولید میشود که تحمل فشار ان 12 تن است.
  3. CLASS C250 : این نوع کلاس برای ترافیکی تولید میشود که از ان در خیابان های اصلی نیز استفاده میشود تحمل فشار این دریچه 25 تن است.
  4. CLASS D400: این نوع دریچه ها برای استفاده در اتوبان ها و خیابان های اصلی استفاده میشود تحمل فشار ان 40 تن است.

البته کلاس ها بالا تر میشود بنا به درخواست تولید نمود که در هنگام تولید میشود ان را سفارش داد. کلاس های این دریچه ها نیز تا 100 تن قشار تولید میشود. تمامی دریچه ها همراه با یک طوقه تولید میشود که این طوقه ها نیز باید با توجه به همان کلاس های درب نیز تولید شود. نام دیگر طوقه ها نیز قاب یا فریم نام دارد زیرا از دریچه ها در داخل این طوقه ها گذاشته میشود.

خرید دریچه در اراک

برای خرید این دریچه ها میتوانید همین الان با شماره های ما در تماس باشید متاسفانه هیچگونه نمایندگی درحال حاضر برای دریچه های اراک وجود ندارد اگر میخواهید تصاویر دریچه های زنده را داشته باشید میتوانید با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید. جنس های خریداری شده به صورت غیرحضوری در کم ترین زمان ممکن برای شما ارسال میشود این محصولات بنا به درخواست شما همراه با باربری یا ماشین شخصی برای شما ارسال میشود که با ما با در نظر گرفتن قیمت ها و کرایه ها نیز بهترین را برای شما انتخاب میکنیم.

باشتکر برای خرید و قیمت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید