لوله کاروگیت در ابادان : با گذشت زمان لوله هایی که از جنس پلی اتیلن تولید میشوند قابلیت های خود را نه تنها به ایران بلکه به تمام دنیا نشان دادند. لوله های کاروگیت نیز نوعی لوله است که از مواد پلی اتیلن ساخته شده است که به اصطلاح به آن HDPE میگویند. این لوله ها به نام لوله های دوجداره نیز شناخته میشوند که دلیل آن را در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت. این لوله ها دارای سایز بندی بسیار زیادی هستند به همین دلیل است که میتوانید به راحتی از این لوله ها برای پروژه های خود استفاده بکنید.

لوله کاروگیت در ابادان

این لوله ها حتی در گرما بسیار شدید هم قابل استفاده هستند و از نظر تحمل در برابر گرما برای این لوله ها مشکلی پیش نخواهد آمد. لوله های کاروگیت بیشتر در زیر زمین استفاده میشود و به همین دلیل در برابر اشعه های نور خورشید زیاد قرار نمیگیرند اما اگر بروی زمین نیز استفاده شود اشعه بر روی آن تاثیری نخواهد داشت.

دریچه منهول در ابادان

لوله دوجداره کاروگیت در آبادان

لوله دوجداره نام دیگر این لوله ها است اما چرا این لوله ها به این نام شناخته میشوند؟ این لوله ها از دو سطح کاملا متفاوت ساخته شده اند که هر کدام وظیفه ای دارند. سطح بیرونی این لوله ها به صورت مارپیچ میباشد و به این دلیل اینگونه تولید شده که در هنگام قرار گیری درخاک در جای خود سفت شود. سطح داخلی به طوری طراحی شده است که سیالات در حال حرکت به آن گیر نکنند و به راحتی عبور کنند. به همین دلیل است که نام این لوله ها را لوله های دوجداره گذاشته اند. این لوله ها به نام های کاروگیت فاضلابی یا دوجداره فاضلابی نیز شناخته میشوند.

ویژگی های لوله کاروگیت:

  1. از مقداری انعطافپذیری برای اجرای راحت تر برخوردارند.
  2. قیمت بسیار مناسب تری از لوله های آهنی و مانیسمان دارند.
  3. جا به جایی و حمل و نقل بهتر و آسان تری دارند.
  4. در صورت استفاده صحیح تا 60 سال طول عمر دارند.
  5. در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت دارند.

خرید و قیمت لوله کاروگیت در ابادان

قیمت لوله ها برای تمامی نقاط از ایران به یک اندازه میباشد اما در برخی از جاها به صورت خرده فروشی قیمت این لوله ها مقداری متفاوت است و بالا تر میرود به دلیل کرایه و…. اما شما میتوانید با تماس با شرکت منهول سنتر قیمت های پایین تر از همه جا دریافت کنید و خریدی بسیار راحت تر انجام دهید. لوله های کاروگیت باید بدون ترک خوردگی و شکستگی باشد زیرا باعث نشتی بیشتر لوله ها میشود. لوله های کاروگیت در دو نوع سبک و سنگین تولید مشوند و هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. در هنگام خرید از سبک یا سنگین بودن لوله ها اطمینان حاصل فرمایید.

برای خرید و دریافت قیمت و دریاقت مشاوره رایگان لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید