دریچه منهول استاندارد به دریچه هایی گفته میشود که دارای تاییده و نوشته های استاندارد بر روی درب اصلی هستند این دریچه ها را میتوان در خیابان های اصلی نیز بر روی منهول ها و چاه نیز کار کرد همچنین به دلیل اینکه این دریچه ها استاندارد هستند میتوان برای صادرات نیز استفاده کرد و در کشور های همسایه استفاده کرد. توجه داشته باشید که این استاندارد برای تمامی کلاس ها به یک صورت بوده و تنها تفاوتی که در کلاس های مختلف وجود دارد تحمل فشار آنها میباشد که در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

دریچه منهول استاندارد

برخی از دریچه هایی که تولید میشوند دارای استاندارد نیستند اما میتوان از آنها در خیابان های اصلی هم استفاده کرد برای اینکه بدانید کدام دریچه استاندارد است و کدام دریچه استاندارد نیست لطفا با شماره های تماس بگیرید تا به مشاوران ما متصل شوید. به صورت خلاصه بخواهیم بگوییم دریچه هایی که در کارخانه های معتبر دریچه سازی تولید میشوند دارای استاندارد هستند و محصولاتی که در کاراگاه های مختلف تولید میشوند به هیچ وجه استاندارد نیستند البته کارگاه های مختلفی وجود دارد که دریچه های خود را به صورت استاندارد تولید میکنند. صد در صد پوشش ها و درب هایی که به صورت استاندارد تولید میشوند قیمتی بالاتر از دریچه های غیراستاندارد دارند اما طول عمری که یک دریچه استاندارد دارد بسیار بالاتر از غیر استاندارد میباشد.

دریچه منهول استاندارد

کلاس های تولید شده دریچه های استاندارد

  1. CLASS B125

_  این کلاس برای استفاده در پیاده رو ها تولید میشود.

_ شماره سریال استاندارد این دریچه ها ISO124Z است.

2. CLASS C250

_ از این کلاس ها برای اسنفاده در خیابان ها استفاده میشود.

_ سریال استاندارد این دریچه هاISO124 است.

3. CLASS D400

_ این کلاس برای استفاده در اتوبان ها و خیابان ها اصلی تولید میشود.

استاندارد داده شده برای این دریچه ها ISO124 است.

4. CLASS E600

_ این کلاس به صورت سفارشی تولید میشود.

_ استاندارد این دریچه ها قابل تغییر است.

5. CLASS F900

_ این نوع دریچه ها نیز سفارشی تولید میشود.

_ استاندارد این دریچه ها زمان تولید مشخص میشود میزان تحمل فشار 100 تن است.

آیا تمامی دریچه ها استاندارد هستند؟

خیر دریچه هایی هستند که استاندارد نیستند و یا استاندارد های کافی را برای انجام در بعضی از پروژه ها ندارند. صد در صد دریچه هایی که از استاندارد کافی برخوردار هستند هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت بسیار بهتر از دیگر دریچه ها هستند و عمر آنها نیز بسیار بالاتر هستند. دریچه هایی که به صورت استاندارد هستند نیز از گارانتی نیز برخوردار است . دریچه های استاندارد دارای ضمانت شکستگی هستند که تا حداقل 5 سال برای دریچه های منهول در نظر گرفته میشود.

قیمت دریچه منهول استاندارد

دریچه های استاندارد مقداری تفاوت قیمت با دریچه های غیر استاندارد دارند اما باز هم حساب کنیم دریچه های استاندارد مقرون به صرفه هستند هزینه های خرابی ندارند و نیازی به خرید دوباره دریچه نیست و همچنین طول عمر بالاتری دارند معمولا درب هایی که از شرکت ما به صورت استاندارد خریداری میکنید دارای ضمانت نامه و گارانتی شکستگی هستند اگر در طول مدت 5 سال اتفاقی برای درب اصلی این دریچه ها رخ دهد ما به جای دریچه آسیب دیده یک دریچه ها نو و سالم به شما میدهیم. طوقه همانند درب های اصلی نیز دارای گارانتی هستند اما هیچ مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد زیرا فشاری بر روی آنها نیست و بیشتر فشار را درب اصلی و مواردی که زیر درب ها هستند تحمل میکنند.

برای خرید و دریافت قیمت دریچه های استاندارد لطفا با شماره های درج شده در بالا و پایین سایت به صورت 24 ساعت تماس بگیرید ما حتی در روز های تعطیل پاسخگوی شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید