دریچه منهول یو پی وی سی : همانطور که میدانید در برخی از مواقع نیاز است که از دریچه هایی استفاده کرد که از وزن پایینی برخوردار باشد و همچنین مقاومت خوبی داشته باشد. دریچه های منهول UPVC با توجه به وزن بسیار پایین از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. این دریچه ها تنها در کلاس های پیاده رویی تولید میشود و نمیتوان از این دریچه ها در مکان هایی که تردد خودرو دارد استفاده کرد. یکی از بهترین ویژگی های این دریچه ها تعداد متنوع سایز است که در دیگر دریچه ها نمیتوان یافت کردو

دریچه منهول یو پی وی سی

رنگ دریچه منهول upvc معمولا به رنگ سفید است و این به این معناست ک این دریچه تولید شده از مواد نو و درجه یک است. این نوع دریچه در کارخانه جات مناطق مسکونی استخر ها شرکت ها اب و فاضلاب دانشکده و دانشگاه ها و بیمارستان ها و درمانگاه ها مصرف میشود.این دریچه اغلب به شکل مربع است ک ظاهر این دریچه را بیش از پیش زیبایی میبخشد و طراحی این دریچه را از دریچه های دیگر متمایز میکند.

دریچه منهول UPVC

این دریچه بسیار شکیل است و طراحی ان مناسب و بسیار به روز است و برای باز شدن درب دریچه حلقه ای تعبیه شده ک باز شدن این دریچه را اسان تر میکند این دریچه بسیار مناسب مشتریانی است ک طراحی و زیبایی دریچه برایشان مهم است.اگر چه دریچه منهول upvc از مواد نو درجه یک تولید شه اما روش تولید به روز و مناسب آن باعث میشود که ک از وزن کمی برخوردار باشد و این وزن کم باعث میشود که قیمت این دریچه نسبت به بقیه دریچه ها بسیار کمتر باشد.

انواع دریچه های منهول پی وی سی

دریچه منهول سبک :

این دریچه به دلیل وزن کم سبک نام دارد و معمولا در مکان هایی ک فقط انسان از روی آن عبور میکند استفاده میشود و پیاده رویی نام دارد.

دریچه منهول سنگین :

این دریچه از وزن بالاتری برخوردار است و‌ پر مکان هایی استفاده میشود که هم انسان و هم اتومبیل از روی آن عبور میکند به این دریچه ها اصطلاحا ترافیکی نیز میگویند. قیمت این نوع از دریچه ها مقداری با دریچه های پیاده رویی تفاوت دارد.

شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید